کد خبر : 121541
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 10:27
-

دل انگیز:کادر فنی هر دو تیم میدانستند چه انتظاری از بازی دارند/تنها تیم این هفته بودیم که گلی دریافت نکردیم

دل انگیز:کادر فنی هر دو تیم میدانستند چه انتظاری از بازی دارند/تنها تیم این هفته بودیم که گلی دریافت نکردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید دل‌انگیز سرمربی تیم فوتسال پاس ناجا پس از برد خارج از خانه تیمش مقابل هایپر شهر در مصاحبه‌ای ضمن سطح بالا دانستن بار فنی این دیدار گفت: در خصوص شرایط فنی بازی باید عنوان کنم که بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. بازی بصورتی پیش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید دل‌انگیز سرمربی تیم فوتسال پاس ناجا پس از برد خارج از خانه تیمش مقابل هایپر شهر در مصاحبه‌ای ضمن سطح بالا دانستن بار فنی این دیدار گفت: در خصوص شرایط فنی بازی باید عنوان کنم که بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. بازی بصورتی پیش رفت که نشان میداد کادر فنی هر دو تیم میدانستند چه انتظاری از بازی دارند و این یکی از نقاط قوت این بازی بود.
وی همچنین در خصوص شرایط فنی پاس ناجا گفت: بچه های تیم ما هم به صورت کامل موارد خواسته شده را در بازی اجرا کردند بطوری که تنها تیم این هفته از مسابقات بودیم که گلی دریافت نکردیم تا به ۳ امتیاز حیاتی و مهم خارج از خانه آن هم در سالن مملو از تماشاگر تختی شاهین شهر دست پیدا کنیم. در کنار موضوع دفاعی ما در بحث حمله نیز موفق بودیم بطوری که بیش از ۶ موقعیت مسلم گلزنی بدست آوردیم که ۲ تا از آنها تبدیل به گل شد.
سرمربی بازیکن پاس ضمن تمجید از بازیکنانش گفت: از تک تک بازیکنان تیم که مثل یک سرباز برای رسیدن به این پیروزی جنگیدند و در طول هفته با تمام توان تمرین کردند تشکر میکنم.
وی همچنین شرایط میزبانی را مساعد دانست و اضافه کرد: در پایان از میزبانی خوب شاهین شهری ها تشکر میکنم. یک بازی عالی در جوی عالی برگزار شد. همچنین حضور بانوان در سالن تختی بسیار زیبا و جالب بود که فکر کنم در جو مثبت سالن تاثیر به سزایی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.