کد خبر : 121574
تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 16:20
-

سفیر گفتمان با توپ پر برگشت/ دومین باخت متوالی قزوینی ها/ تقسیم امتیازات در اصفهان/ سربازان مقاومت تهران زمین گیر شدند+بهترین های هفته دوم

سفیر گفتمان با توپ پر برگشت/ دومین باخت متوالی قزوینی ها/ تقسیم امتیازات در اصفهان/ سربازان مقاومت تهران زمین گیر شدند+بهترین های هفته دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: سفیر گفتمان تهران ۵ – مقاومت عباس نژاد اقلید ۱ گلزنان: محمد شاهسون ۲ ،محسن کبیریان، سعید حاجیلری ۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
سفیر گفتمان تهران ۵ – مقاومت عباس نژاد اقلید ۱

گلزنان:
محمد شاهسون ۲ ،محسن کبیریان، سعید حاجیلری ۲ (تهران)
علی محمدی (اقلید )

تیم فوتسال سفیر گفتمان که هفته پیش در خارج از خانه بازی را واگذار کرده بود، این هفته از مقاومت عباس نژاد اقلید پذیرایی می کرد. در این دیدار بازیکنان سفیر در نیمه اول نمایش خوبی را از خود نشان دادند و با سه گل از حریف پیش افتادند. حاصل تلاش مقاومت اقلید در این نیمه تنها یک گل زده بود و این نیمه با برتری ۳ بر ۱ سفیر به اتمام رسید. در نیمه دوم هم تهرانی ها با بهره گیری از تجربه بازیکنان خود توانستند دو گل دیگر به ثمر برسانند تا تیم مقاومت را با حساب ۵ بر ۱ در هم‌کوبیده و شکست هفته قبل را جبران کنند و خود را از انتهای جدول جدا کنند.

رعد پدافند اصفهان ۳ – ایرالکو اراک ۳

گلزنان:
سعادت براتی ، محمدرضا احمدی(٢) (اصفهان)
علی فتاحی ، عباس کمندلو ، محمد شماعی (اراک)

تیم ایرالکو که هفته اول مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، این هفته میهمان رعد اصفهان بود. در این بازی سربازهای اصفهانی نمایش قابل قبولی داشتند و کنترل دیدار را در نیمه اول در دست گرفته بودند و توانستند با سه گل از حریف پیش بیفتند و برنده به رختکن بروند. در نیمه دوم شاگردان موسوی در اراک فشار زیادی روی دروازه اصفهانی ها آوردند و توانستند کار را به تساوی بکشانند.در نهایت این ماراتن نفس گیر با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا امتیاز بازی بین دو‌تیم تقسیم شود. برگشت اراکی ها به بازی یک امتیاز را برای آن ها به ارمغان آورد.
شاهین کرمانشاه ۳ – مقاومت تهران ۲

گلزنان:
وحید ندری ، پیام رستمی ، حمیدرضا سلیمانی (کرمانشاه)
مهدی موحد ، مهدی اسد شیر(تهران)

تیم شاهین کرمانشاه در این هفته در خانه از سربازان مقاومت تهران پذیرایی می کرد. در نیمه اول بازی نزدیک و خوبی از هر دوتیم شاهد بودیم ولی شاگردان همتیان در شاهین کرمانشاه نمایش بهتری از خود نشان دادند و سوار بر جریان بازی بودند. این دیدار در نیمه‌اول بدون گل به پایان رسید. تیم میزبان باز هم در نیمه دوم نمایش بهتری از خود نشان داد و مزد تلاش خود را گرفت و با دو گل از مقاومت پیش افتاد. در ادامه مقاومتی ها توانستند به بازی برگردند و با زدن دو گل کار را به تساوی بکشانند. اما این پایان کار نبود و آشفتگی خط دفاع مقاومت و عملکرد ضعیف دروازه بان این تیم باعث شد که بار دیگر شاهینی ها به گل برسند. در نهایت تیم شاهین کرمانشاه با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به سه امتیاز شیرین دست یافت تا در این دیدار حق به حق دار برسد.
رامک شیراز ۳ – شهرداری قزوین ۱

گلزنان:
علی حسن شاهی ، محسن جعفری ، محمد زارعی (شیراز)
سعید نعمتی (قزوین)

تیم فوتسال شاهد رامک‌ شیراز در این هفته از شاگردان باغبان صالحی پذیرایی می کرد. در ابتدای این بازی تیم میهمان نمایش بهتری را از خود نشان داد و توانست در مقابل حملات شاهد دوام بیاورد و بازی را کنترل کند و روند بازی را در اختیار خود قرار دهد. اما در ادامه شیرازی ها با تسلط بر روی بازی و فشار بیشتر توانستند گل اول را به ثمر رساند.در ادامه کار و با اشتباهات بازیکنان شاهد، این تیم شهرداری بود که موفق شد بازی را به تساوی بکشاند ولی این تساوی ادامه دار نبود و باز هم شاهد بود که گل دوم را به ثمر رساند تا از حریف پیش بیافتد و برنده نیمه اول شود. در نیمه دوم ‌هم‌ شاهدی ها سوار بر بازی بودند و کنترل بازی را در اختیار داشتند. شاگردان برزگر با زدن گل سوم کار را یک سره کردند و سه امتیاز شیرین خانگی را برای خود به ارمغان آوردند. این دومین باخت متوالی قزوینی ها بود.

 

بهترین های گروه دوم در هفته دوم
پایگاه خبری فوتسال ایران، بهترین های لیگ یک کشور را با کمک کارشناسان انتخاب میکند. بر این اساس بهترین های هفته دوم لیگ یک در گروه ب به شرح زیر است:

تیم برتر هفته: سفیر گفتمان تهران
مربی برتر هفته: امیرحسین برزگر ( شاهد رامک شیراز)
تیم منتخب هفته: حسن عسگری(سفیر گفتمان تهران) پیام رستمی (شاهین کرمانشاه) محمد شماعی (ایرالکو اراک) محمد شاهسون (سفیر گفتمان تهران) محمد زارعی(شاهد رامک شیراز)

 

جدول رده بندی مسابقات در پایان هفته دوم را در ادامه مشاهده نمایید.

گروه دوم:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.