کد خبر : 121653
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 13:27
-

اصغری مقدم:بازی سنگینی مقابل آذرخش داشتیم/ قرعه بدی در نیم فصل داریم/تقابل با قهرمان آسیا کمک زیادی به ما می کند

اصغری مقدم:بازی سنگینی مقابل آذرخش داشتیم/ قرعه بدی در نیم فصل داریم/تقابل با قهرمان آسیا کمک زیادی به ما می کند
سرمربی تیم سن ایچ ساوه از پیروزی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس می گوید.

جواد اصغری مقدم سرمربی سن ایچ ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس و پیروزی پرگل در این بازی گفت: آذرخشی ها تیم قابل احترامی هستند که چندین بازیکن مطرح با سابقه ملی و ملی پوش دارند و بازی سخت و سنگینی مقابل این تیم داشتیم.ما به دنبال این بودیم تا نتیجه ضعیف بازی با فرش آرا را جبران کنیم به خصوص که این نتیجه عادلانه نبود و برای فراموشی آن تمرین زیادی کرده بودیم.

اصغری مقدم ادامه داد:در دقایق زیادی حریف را تحت پرس قرار دادیم و می دانستیم که چون با نفرات محدودی بازی می کند از نظر بدنی کم خواهد آورد.در نیمه اول با برتری ۴ بر صفر به رختکن رفتیم و با شروع نیمه دوم هم حریف پاورپلی کرد و ما ۶ بر صفر جلو افتادیم اما این تیم در ادامه بازی خوبی به نمایش گذاشت و ۴ گل به ما زد که فکر می کنم روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

سرمربی سن ایچ با اشاره به قرعه بد تیمش در نیم فصل اول گفت: علت برخی افت و خیزهای ما به قرعه بدی که نصیبمان شده بر می گردد.ما در بازی های خانگی همه را برده و تنها مقابل مقاومت البرز به تساوی رسیدیم اما در بیرون از خانه تنها یک امتیاز گرفتیم.بازی های سختی داشته و داریم به نحوی که با تیم های پرمهره، با امکانات خوب و با سابقه در بیرون از خانه بازی کردیم.با سوهان قم در قم،با شهروند در ساری، با فرش آرا در مشهد، با مس در تبریز،با حفاری در اهواز و با گیتی پسند در اصفهان جدال هایی دشوار داشته یا داریم و امیدواریم بازیکنان با رسیدن به اولین پیروزی طلسم خارج از خانه را هم بشکنند.

اصغری مقدم در پایان در مورد تقابل هفته بعد تیمش با مس سونگون گفت:مس قهرمان آسیاست و دوستان زیادی در این تیم دارم . بازی ستگینی است و تقابل با قهرمان آسیا کمک زیادی به ما می کند تا تجربه خود را بالاببریم و چه بهتر که با امتیاز از میدان خارج شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.