کد خبر : 121655
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 14:24
دسته‌بندی نشده
-

بیانیه باشگاه مقاومت قرچک پیرو درگیری لیدر تیم با بازیکن مس

بیانیه باشگاه مقاومت قرچک پیرو درگیری لیدر تیم با بازیکن مس
باشگاه مقاومت قرچک در پی ضرب و شتم بازیکن مس سونگون توسط لیدر این باشگاه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیرو اتفاقات صورت گرفته در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷.۶.۲۲ و درگیری لیدر منتسب به باشگاه مقاومت با یکی از بازیکن های تیم فوتسال مس سونگون تبریز در سالن شهدای هفتم تیر جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر درخصوص اتفاق پیش آمده بیانیه ای به شرح ذیل صادر گردید :

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن ابراز تاسف هیئت مدیره باشگاه مقاومت قرچک از وقایع پیش آمده و با عنایت به خط و مشی معنوی این باشگاه که همانا حفظ ارزشها و ترویج اخلاق در بین جوانان می باشد ،ضمن قطع هر گونه همکاری با لیدر منتسب به باشگاه اعلام می نماید که همواره اخلاق را سرلوحه کار خود دانسته و در ارتقای فرهنگ والای ایرانی اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یک قرچک عاشق فوتسال یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

با سلام ، خسته نباشید بیاینه برای اخراج یک لیدر ، خیلی جالب است
اقایان هیات مدیره باشگاه اخلاق مدار مقاومت قرچک ، چرا با افکار عمومی بازی میکنید ، اینکه ابوالفضل کار زشتی کرده ، کاملا صحیح است و محکوم ، ولی سال قبل خودتان با آب و تاب نمک و مظلوم نمایی فریاد زدید در تبریز ما را مورد ضرب و شتم قراردادند امثال ابوالفضل هم تحریک شدند و بفکر تلافی افتادند پس خودتان هم نقش داشتید ، مردم ایران بدانند تماشاگران قرچک به عشق فوتسال می آیند به عشق شهرشان ، به عشق تیم بزرگی شهید منصوری که با بی درایت مدیران شهری و با این همه اقتدار و در اوج مظلومیت از دست رفت الان از تیم مقاومت حمایت میکنیم اما مدیران ان لیاقت این تماشاگران پر شور را ندارند ما تماشاگران قرچک اعلام میکنیم اگر امثال موسی و ابوالفضل که تمام قد از کیان فوتسال قرچک حمایت میکنند بخواهند اینگونه مورد بی مهری قرار بگیرند ما نیز دیگر برای تشویق مسابقات مقاومت نخواهیم مگر در اصفهان تماشاگران و بچه های تیم قرچک را با زنجیر و قمه زدند و… باشگاه گیتی پسند بیانیه داد و ابراز تاسف کرد و لیدر اخراج کرد . متاسفانه اقایان تیم مقاومت بارها خودشان را از تماشاگران جدا کرده و ادعایی اخلاق مداری میکنند مگر در گذشته قاتل بودند چند روز پیش هم سرمربی ۵۰ میلیونی مقاومت فرمودند تبانی اصفهان ثابت نشد و تمام مشکلات را بگردن تیم منصوری و تماشاگران قرچک انداخت تا خودشان را خوب جلوه بدهند ، خیلی با حال هستید مدیران با تعصب مقاومت اگوست ندارید دیگر به سالن نیایم تا ببینیم شما همان چند امتیاز را هم بلدی بگیرید یا نه
لطفا یک بیانیه صادر کنید و از مردم قرچک بابت نتایج ضعیف عذر خواهی نمایید
زنده باد تیم بزرگ شهید منصوری و در راس ان مهندس کریم منصوری با غیرت و با تعصب که نمونه یک مدیر عامل خوب بود و همیشه از تماشاگران حمایت میکرد والبته سید با تعصب و خیلی دوستداشتنی

نام ... یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

اصلا تابلو نیست خوده موسی نوشته .
آقای محترم کسی واسه شما دعوت نامه نمیفرسته لطفا مرد باش به حرفت عمل کنه نیا سالن

هوادار قرچکی دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۳۲

بسم الله الرحمن الرحیم.
💢 بیانیه کانون هواداران فوتسال قرچک

هرکس به طریقی دل ما میشکند
بیگانه جدا دوست جدا میشکند
بیگانه گر میشکند حرفی نیست
از دوست بپرسید که چرا میشکند

♦️چندروزیست سکوت کردیم و حرفهارا شنیدیم. حرفهای زیادی زده شد. حرفهایی که تماما برعلیه هواداران و یا هوادار قرچکی بوده است. اما در بین این حرفها بیانیه باشگاه مقاومت قرچک قابل تحمل نبود.
♦️کانون هواداران فوتسال قرچک به هیچ عنوان از حرکت چند هوادار خودرا حمایت نمیکند بلکه بشدت محکوم میکند و بابت آن از اهالی فوتسال عذرخواهی میکند. اما این بدان معنا نیست که هرکس از هرجا دلش خواست ضربه ای بر هواداران فوتسال قرچک بزند، هواداریکه معنای واقعی هواداری و حمایت را در فوتسال ایران بیان کرده اند.
هواداری که چه در زمان منصوری بزرگ و چه در زمان مقاومت قرچک( لیگ یک و برتر) عاشقانه در کنار تیمهای شهرشان بودند. هواداری که برای حمایت و ماندن تیمهای فوتسالشان بیشتراز بزرگان شهرشان تلاش کردند، اما با کوچکترین اشتباه مورد بی مهری قرار میگیرند.
♦️چرا هیچ بیانیه ای در هنگام حمایتها و حضور عجیب غریب این هواداران صادر نشد؟؟؟ چرا هنگامیکه هوادارخودجوش و برای نگه داشتن تیم و بدون اطلاع باشگاه راهی فرمانداری و شورا و شهرداری میشد بیانیه صادر نمیشد؟؟ چرا وقتی تیم در بدترین شرایط نتیجه گیری هست اما سالن در هربازی مملو از جمعیت میشه بیانیه صادر نمیشه؟؟ چرا هنگامیکه اشک از چشمان همان لیدری که مورد غضب قرار گرفته جاری میشد بیانیه صادر نمیشد؟؟ اما برای یک اتفاق ساده که در فوتسال ایران کم رخ نمیدهد سریع بیانیه صادر میشود و چندین مصاحبه انجام میشود؟؟؟ اتفاقی که جرقه آن از دور برگشت لیگ گذشته و پس از بازی با مس در تبریز زده شد و هوادار از همان روز بفکر انتقام افتاد. از این نوع اتفاقها در فوتسال ایران کم رخ نداده اما هیچ باشگاهی تا امروز بر علیه هواداران یا هوادار خود جبهه نگرفته و بیانیه صادر نکرده.
💢 اما درمورد اخراج لیدر قرچک باید گفت که مگر لیدرهای قرچک استخدام و حقوق بگیر باشگاه هستند که اخراج شوند. این لیدرها( موسی و ابوالفضل) تنها برای مردم قرچک لیدر هستند نه باشگاه. لیدر لقبی هست که مردم قرچک به پاس زحمات این دو عزیز به آنها داده اند و تنها آنها میتوانند برعملکرد آنها نظر دهند و اگر بر اخراج و یا عدم لیدری کردن باشد مردم باید بخواهند.
اقایان موسی و ابوالفضل از هواداران فوق متعصب فوتسال این شهر هستند و در افتخارات و روزهای تلخ و شیرین فوتسال قرچک سهیم هستند. کارهایی که این دونفر برای فوتسال این شهر بدون هیچ چشمداشتی انجام دادند خیلی از بزرگان شهر نکردند و نخواهند کرد.
#بیاییم_قدر_هواداران_واقعی_رابدانیم

نام ... دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

هرسال همین کثافت بازی ادامه داره.باید فوتسال قرچک از روی زمین محو بشه.