کد خبر : 121620
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 9:56
-

ساکت:شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم/ جوان ها در کنار بازیکنان باتجربه رشد می کنند

ساکت:شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم/ جوان ها در کنار بازیکنان باتجربه رشد می کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: شاهد تمرین بازیکنان با انگیزه و تلاش فراوان در اردو هستم . استراتژی که تیم ملی فوتسال بزگسالان در پیش گرفته خوشبختانه باعث می شوند تا آینده فوتسال  درخشان شود. حضور بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت: شاهد تمرین بازیکنان با انگیزه و تلاش فراوان در اردو هستم . استراتژی که تیم ملی فوتسال بزگسالان در پیش گرفته خوشبختانه باعث می شوند تا آینده فوتسال  درخشان شود. حضور بازیکنان جوان و با انگیزه در میان با تجربه ها باعث می شود تا در آینده شاهد رشد بیش از پیش فوتسال باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: طبق اطلاعاتی که دارم شاهد هستم بهترین های لیگ در این اردو حضور دارند. شاهد حضور نسل جدید در فوتسال هستیم.نسل جدیدی  که در کنار بازیکنان با تجربه پرورش پیدا می کند و پشتوانه  خوبی را برای فوتسال ایران رقم خواهند زد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال د رادامه بیان کرد: علیرغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد، برنامه های مختلفی برای تیم های ملی در نظر گرفته شده که نزدیکترین آن، تورنمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز است که با حضور تیم های ژاپن، اکراین، بلاروس و اران برگزار می شود.
ساکت در پایان گفت: نگاه بلند مدتی که در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان در بخش فوتسال ایجاد و هارمونی فنی خوبی بین محمد ناظم الشریعه و علی صانعی وجود داشته باشد و این اتفاق خوب باعث شده تا موفقیت را شاهد باشیم و برای این موفقیت بدون شک فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.