کد خبر : 121622
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 10:15
-

سنگ بزرگی که حتی برداشته نشد

سنگ بزرگی که حتی برداشته نشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان دو سال پیش و در تاریخ یکم شهریور ۱۳۹۵ به دنبال انتخاب رضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، سرپرستی این کمیته را به عهده گرفت و از همان ابتدا اعلام کرد به صورت موقتی در کمیته فوتسال حضور دارد و به زودی فرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان دو سال پیش و در تاریخ یکم شهریور ۱۳۹۵ به دنبال انتخاب رضا افتخاری رئیس پیشین کمیته فوتسال به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، سرپرستی این کمیته را به عهده گرفت و از همان ابتدا اعلام کرد به صورت موقتی در کمیته فوتسال حضور دارد و به زودی فرد دیگری جایگزینش خواهد شد. اما کفاشیان نه تنها از این سمت کنار نرفت بلکه همچنان باوجود گذشت دو سال با عنوان سرپرست، کمیته فوتسال را اداره می‌کند. این درحالی است که سرپرستی بیش از سه ماه، غیرقانونی بوده و از طرفی هم کفاشیان با توجه به به عهده‌دار بودن نائب‌رئیسی فدراسیون فوتبال، به صورت تمام وقت در دفتر کمیته فوتسال حاضر نمی شود.

تمام این موارد باعث شد طی دو سال حضور کفاشیان درکمیته فوتسال، نارضایتی بسیاری درمورد عملکردش به‌وجود آید و طبق یک نظرسنجی، ۸۰ درصد از فوتسالی‌ها عملکردش را خیلی ضعیف قلمداد کنند. هرچند تیم ملی فوتسال توانست به موفقیت‌هایی دست یابد اما کارشناسان معتقدند کسب مدال های جهانی و آسیایی را نباید به مدیریت فوتسال نسبت داد چراکه فوتسال ایران حتی پیش از تشکیل ساختار سازمانی و مدیریتی دارای مقام جهانی و قاره‌ای بوده است. به عنوان مثال زمانی که فوتسال به تازگی وارد ایران شده بود، تیم ملی با هدایت مایلی کهن به مقام چهارمی جام جهانی ۱۹۹۲ دست یافت و بعد از قهرمانی های پی در پی آسیایی رقم خورد.

در ادامه این گزارش به بررسی کارنامه دوساله کفاشیان در کمیته فوتسال پرداخته و اتفاقات عجیب رخ داده طی این مدت را مرور می کنیم.

سنگ بزرگی که حتی برداشته نشد

علی کفاشیان در روزهای ابتدایی حضورش در کمیته فوتسال اعلام کرد دفتر کمیته فوتسال AFC را به ایران آورده و با تجهیز کمپ فوتسال در مرکز ملی فوتبال، تیم های ملی را از سایر کشورها به ایران خواهد آورد تا با برگزاری اردو در این کمپ، درآمدی برای فوتسال ایران بدست آید. اما کمپ اختصاصی فوتسال که در زمان ریاست افتخاری، کلنگ زنی شده بود هنوز به بهره برداری نرسیده است. از طرفی نه تنها تهران به پایگاه فوتسال آسیا تبدیل نشد، بلکه حتی تیم ملی ایران هم برای انجام بازی دوستانه مجبور به سفر به شهرهای دیگر از جمله اصفهان و تبریز است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.