کد خبر : 121618
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 9:53
-

طاهری:فوتسال فراموش شده است/ تاوان جوانگرایی می‌دهیم

طاهری:فوتسال فراموش شده است/ تاوان جوانگرایی می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره شکست سنگین تیم فوتسال مقاومت قرچک مقابل مس سونگون در لیگ برتر فوتسال گفت: از مردم قرچک که همیشه کنار ما هستند عذرخواهی می کنم. تیم ما بسیار جوان و تازه ابتدای راه است. بازیکنان تیم قرچک نیاز به زمان دارند. اکثر نفرات دوران خدمت سربازی خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره شکست سنگین تیم فوتسال مقاومت قرچک مقابل مس سونگون در لیگ برتر فوتسال گفت: از مردم قرچک که همیشه کنار ما هستند عذرخواهی می کنم. تیم ما بسیار جوان و تازه ابتدای راه است. بازیکنان تیم قرچک نیاز به زمان دارند. اکثر نفرات دوران خدمت سربازی خود را طی می کنند. مقاومت تاوان جوانگرایی اش را می دهد ولی بازیکنانش آینده دار هستند. نفرات این تیم حتی در آینده می توانند به تیم ملی خدمت کنند.

وی ادامه داد: بازی با مس بدون حاشیه برگزار شد ولی تجربه بازیکنان حریف چربید و ما شکست خوردیم.

طاهری درباره بلایی که لیدرهای تیم مقاومت بر سر فرهاد فخیم بازیکن تیم مس آوردند، اظهار کرد: فرهاد رفیق قدیمی من است و ما سالهای خوبی کنار هم داشتیم. واقعا از این اتفاق که سه چهار نفر رقم زدند، ناراحت شدم. البته این نفرات پشیمان شدند و حتی معذرت خواهی هم کردند. فرهاد فخیم جزو افتخارات و سرمایه های فوتسال ایران است و به عنوان یک قرچکی از او مجددا عذرخواهی می کنم.

بازیکن تیم مقاومت قرچک با اشاره به مشکلاتی که فوتسال با آن دست به گریبان است، گفت: آنقدر شرایط فوتسال بد بوده که افرادی مثل وحید شمسایی و حسین شمس که سالیان سال برای این رشته زحمت کشیده اند، الان در فوتسال نیستند. کسانی هم که قبلا خدمت کرده بودند، الان در فوتسال نیستند. خود من هم اوایل فصل بیرون بودم و بعد از چند هفته به تیم مقاومت اضافه شدم. سالها در فوتسال بوده ام و برایم سخت است که از این رشته دور شوم.

طاهری خاطرنشان کرد: ۱۲ سال پیراهن مقدس تیم ملی فوتسال را پوشیدم و ۲۰۰ بازی انجام دادم و بیش از ۱۷۰ گل به ثمر رساندم. دلم برای این رشته می سوزد. دوست دارم فوتسال بیشتر دیده شود. اکثر رشته های ورزشی از تلویزیون پخش می شود و اسپانسر سراغ آنها می رود ولی در فوتسال اینطور نیست. سال گذشته چند بازی از شبکه ورزش پخش زنده می شد ولی امسال از همان مقدار بازی هم خبری نیست. فوتسال باید دیده شود.

وی افزود: وقتی تیم ملی فوتسال در یک رویداد شرکت می کند، مدتی مسابقاتش را پخش می کنند و بعد همه چیز تمام می شود. ایران در جام جهانی عنوان سوم را به دست آورد ولی از یادها رفت. ما عنوان قهرمانی آسیا را هم به دست آوردیم ولی همه چیز فراموش شد. فوتسال مورد علاقه تمام مردم ایران است ولی آنطور که باید در خور تیم سوم جهان به آن پرداخته نمی شود. با این وضعیت، کسانی که قصد سرمایه گذاری و تیمداری دارند دلسرد می شوند.

ملی پوش سابق فوتسال ایران درباره کنار رفتنش از تیم ملی هم گفت: در اینباره صحبتی ندارم. در ۱۲ سالی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم، از جان و دل مایه گذاشتم و هر موقع نیاز بود در خدمت تیم ملی کشورم بودم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

وقتی کسانی مثل ناظم و صانعی تو فوتسال باشند فوتسال از دلها میرود

نام ... یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

تیم ملی به تجربه شما نیاز داره، ولی با این مافیایی که تشکیل دادن، تیم رو داغون کردن

محمد یکشنبه , ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹

مگه تیم ملی تا الان بد نتیجه گرفته که گفتین تیم رو داغون کردن

نام ... دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

بانظر دوستان موافق هستم این مافیای که تشکیل شده اجازه خدمت شما افراد باتجربه ودوست داشتنی رو نمیده .چراحسین شمس باید بااون همه افتخار کنار گذاشته بشه واز تجربیاتش استفاده نشده وافرادبی اراده ای مثل ناظم و صانعی تو فوتسال باشن ؟

نام ... دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

اصلا مردم دیگه تیم ملی رو دوست ندارن زمان حسین شمس تیم ملی واقعا بازیکنان دوست داشتنی و بزرگی داشت

علی دوشنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

واقعا حضور شما در تمام بازی ها موثر است ، باید از شما که بازی های درخشانی رو ثبت کردین استفاده بشه ، تا تیم دوباره مثل قبل پر هیجان بشه