کد خبر : 121727
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 11:55
-

کفاشیان: می‌خواهیم درخواست میزبانی جام‌جهانی۲۰۲۰ را بدهیم!/ فوتسال یکی از بهترین تیم‌ها و بازیکنان را دارد

کفاشیان: می‌خواهیم درخواست میزبانی جام‌جهانی۲۰۲۰ را بدهیم!/ فوتسال یکی از بهترین تیم‌ها و بازیکنان را دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتسال گفت: به جامعه فوتسال به خاطر حضور شما که برترین‌ها هستید تبریک می‌گویم. در طول سال‌های مدیریتم در ورزش، معتقدم فوتسال یکی از بهترین تیم‌ها و بازیکنان را دارد و ما قدردان شما بازیکنان و کادر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتسال گفت: به جامعه فوتسال به خاطر حضور شما که برترین‌ها هستید تبریک می‌گویم. در طول سال‌های مدیریتم در ورزش، معتقدم فوتسال یکی از بهترین تیم‌ها و بازیکنان را دارد و ما قدردان شما بازیکنان و کادر فنی پرتلاش هستیم. باید در حد توان‌مان از زحمات شما قدرشناسی کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود تمام سعی‌مان این است که برنامه‌های فوتسال و دیدارهای تدارکاتی را پیش ببریم تا کادر فنی به اهداف خود برای حضور موفق در رقابت‌های مهم جهانی برسد و بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند.

تیم ملی کفاشیان

رییس سازمان لیگ در ادامه بیان کرد: سعی ما بر این است که لیگ را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. حضور فعال شما در لیگ و بعد از آن در تیم‌ملی باعث می شود تا فوتسال پویایی داشته باشیم. در سطح آسیا فوتسال در اختیار ما است. در سطح جهان هم سوم هستیم و باید بهتر از این باشیم. فوتسال ما جایگاه این را دارد که در جهان نیز برترین باشد که این برترین بودن با تلاش‌های مستمر شما بازیکنان رخ خواهد داد. در واقع موفقیت فوتسال مرهون تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی است.

وی در پایان گفت:حضورم در جمع شما به این دلیل است از زحماتتان تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است تقدیر و تمجید زبانی سرپرست کمیته فوتسال از ملی‌پوشان فوتسال در حالی رخ می‌دهد که بازیکنان این تیم هنوز جوایز قهرمانی آسیای خود را از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.