کد خبر : 121714
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 15:17
-

یاری: مدیران نامی‌نو کار بزرگی در حق فوتسال بانوان انجام دادند/ ۳بازیکن از تیم جدا شده‌اند

یاری: مدیران نامی‌نو کار بزرگی در حق فوتسال بانوان انجام دادند/ ۳بازیکن از تیم جدا شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری اظهار کرد: بعد از اتفاقاتی که برای تیم سپید رود رخ داد ۳ گزینه برای جانشینی داشتیم که با بررسی‌های انجام شده و شناختی که مدیریت آقای طاهری داشتیم سعی کردیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و در نهایت ترجیح دادیم که ادامه مسیر لیگ را با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری اظهار کرد: بعد از اتفاقاتی که برای تیم سپید رود رخ داد ۳ گزینه برای جانشینی داشتیم که با بررسی‌های انجام شده و شناختی که مدیریت آقای طاهری داشتیم سعی کردیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و در نهایت ترجیح دادیم که ادامه مسیر لیگ را با ایشان و باشگاه نامی نو اصفهان ادامه دهیم.
وی ادامه داد: باید از در همین ابتدا از مدیریت باشگاه نامی نو تقدیر و تشکر کنم، می دانم کار بزرگی در حق فوتسال بانوان انجام دادند. اینکه در اواسط لیگ تیمی که بسته شده را در اختیار بگیری کار سختی است، می دانم که تمامی باشگاه بعد از این انتقال تمامی سعی و تلاش خود را برای ایجاد بهترین شرایط انجام خواهند داد.
وی در خصوص شرایط تیمش برای بازی مقابل پارس آراء شیراز گفت: سعی کردیم ترکیب اصلی تیم را حفظ کنیم و تنها ۳ بازیکن با توجه به شرایط جدید تیم و اینکه نمی‌توانستند در اصفهان باشند از نامی نو جدا شده‌اند و به دنبال جایگزینی نفراتی خوب و باکیفیت برای آن‌ها هستیم که در این زمینه بیشترین توجه به بازیکنان خوب و با تکنیک اصفهان هستند که برای آینده فوتسال اصفهان باقی بمانند.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو خاطر نشان کرد: اولویت من با توجه به اینکه خود سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان هستم استفاده از بازیکنان جوان اصفهان است که بتوانند در کنار تیم در لیگ برتر کسب تجربه کنند و سرمایه گذاری بر روی آن‌ها شود اما اگر بازیکن بزرگسالی نیز بود که بتواند در خدمت تیم باشد مطمئن باشید از چشم ما دور نخواهد ماند.
وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در ابتدای این تغییرات داشتیم تاکید زیاد مدیر عامل باشگاه بر استفاده از بازیکنان بومی اصفهان و همچنین بحث سرمایه گذاری بر روی آن‌ها بود که برای آینده اصفهان بمانند و من نیز با این موضوع کاملاً موافق هستم.
یاری افزود: در مورد دیگر شرایط نیز در شرایطی نبودیم که بخواهیم شرایط خاصی قرار دهیم، اینکه به تیم اعتماد کردند کار بزرگی بود که از سوی نامی نو صورت گرفت در حال حاضر شرایط نسبتاً خوبی در جدول داریم. امیدوارم با این تغییرات بتوانیم به ثبات مدیریتی که از ابتدای فصل به دنبال آن بودیم دست یابیم و بتوانیم در ادامه امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
وی تاکید کرد: پیش از بازی با ملی حفاری که یکی از بازی‌های سنگین ما بود تنها ۳ جلسه تمرین داشتیم و برای بازی روز یکشنبه مقابل پارس آراء نیز وضعیت همین گونه است روز گذشته و امروز در تهران تمرین داشتیم و بعد از ایام سوگواری روز جمعه به همراه تمامی بازیکنان به اصفهان خواهیم آمد که تا آن روز هم سالن تمرین و مسابقات ما مشخص می‌شود و یک جلسه نیز در اصفهان تمرین می‌کنیم تا برای بازی روز یکشنبه آماده شویم.
وی اظهار کرد: در صورتی که شرایط فراهم شود بلافاصله بعد از بازی تمرینات خوب و منظمی را در اصفهان برگزار می‌کنیم تا اتفاقات بازی مقابل ملی حفاری که بیشتر از روی ناهماهنگی تیم بود رخ ندهد و تمام تمرکزمان بر روی بازی‌ها و امتیازات آن برای رسیدن به هدفی که از ابتدا ترسیم کردیم باشد.
یاری با اشاره به تغییرات کادر فنی گفت: فاطمه شریف به عنوان بازیکن – مربی در کنار ما خواهد ماند، تغییر در مسئول تدارکات و سرپرست تیم طبیعی با توجه به انتقال به اصفهان طبیعی است که از اصفهان باشد این برای تیم مناسب‌تر است چراکه برای رفت و آمد به باشگاه و انجام امور تیم شناخت بهتری از اصفهان دارد.
سرمربی تیم نامی نو از سالن پیروزی یا ۲۵ آبان به عنوان سالن‌های مدنظر باشگاه برای برگزاری تمرینات و مسابقات تیمش خبر داد و افزود: هر دو سالن از سالن‌های باکیفیت و بسیار خوب اصفهان هستند، امیدوارم هر چه زودتر در این زمینه وضعیت مشخص شود و مکانی را باشگاه در نظر بگیرد که از نظر مکانی برای رفت و آمد بازیکنان و همچنین دختران اصفهانی علاقمند به فوتسال مناسب و راحت باشد و روز یکشنبه یک مهر ماه در اصفهان شاهد حضور خوب تماشاگران اصفهانی در حمایت از تیم نامی نو باشیم.
وی خاطر نشان کرد: حضور تماشاگران و رسانه‌ها در کنار ما بسیار حائز اهمیت است و می دانم که در اصفهان رسانه‌ها نگاه یکسانی در انعکاس اخبار و نتایج مسابقات آقایان و بانوان دارند و از حضور این دو گروه در کنار تیم استقبال می‌کنیم آن‌ها جزیی از تیم هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

ای شیطون از کجا می دونی ما نگاه یکسان داریم
یکی به تو نیست بگه آخه شهری که تیمی مثل گیتی پسند داره و به فوتسال بانوان اصلا نگاه نمی کنه چطور شما خودتون را اندازه اونا می دونید
یکم فکر کنی حرف بزنی بد نیست