کد خبر : 121691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1397 - 20:48
-

شمسایی: کفاشیان به کسی میدان داده که به فکر منافع شخصی خودش است/ زمانی ۱۲ هزار تماشاگر برای تیم ملی می آمد الان شده ۱۰۰ نفر!

شمسایی: کفاشیان به کسی میدان داده که به فکر منافع شخصی خودش است/ زمانی ۱۲ هزار تماشاگر برای تیم ملی می آمد الان شده ۱۰۰ نفر!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی نیازی به معرفی ندارد با این حال او این روزها از فوتسال به دور است و از بیرون اتفاقات را رصد می کند.به بهانه دوسالگی ریاست کفاشیان در کمیته فوتسال،نظر شاخص ترین چهره این رشته را در مورد عملکرد او پرسیدیم که می خوانید: عملکرد کفاشیان در کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی نیازی به معرفی ندارد با این حال او این روزها از فوتسال به دور است و از بیرون اتفاقات را رصد می کند.به بهانه دوسالگی ریاست کفاشیان در کمیته فوتسال،نظر شاخص ترین چهره این رشته را در مورد عملکرد او پرسیدیم که می خوانید:

عملکرد کفاشیان در کمیته فوتسال را چطور می بینید؟

اینکه ایشان رئیس کمیته فوتسال آسیا هم هست به نظر یک اعتبار و برند بودن را به فوتسال ما هم داده است ولی ایراداتی هم وجود دارد. اول اینکه کفاشیان چون رئیس فدراسیون فوتبال بوده و در آسیا هم صاحب مقام است فوتسال را برای خودش کوچک می بیند و وارد این مقوله نمی شود.در بحث لیگ آقای سلیمانی زحمات زیادی کشیده و بازی ها به موقع برگزار می شود اما در بعد مسائل بین المللی کسی را گذاشته اند که به فکر منافع خودش است. از در بیرونش می کند از پنجره داخل می شود .نتوانستم این قضیه را هضم کنم که چرا کفاشیان به این فرد میدان داده و کارها را به او سپرده است.در بحث افتخارات تیم ملی و باشگاه های ما درخشان ظاهر شدند اما پخش مستقیم تلویزیونی هنوز حل نشده است. اینکه کفاشیان مسئول این قضیه است،سلیمانی باید مذاکره کند یا برعهده هیات رئیسه هست هم مشخص نشده و به نظر این ضعف بزرگی است. الان تیمهایی مثل فرش آرا، شهروند،سوهان محمد سیما و … از جیب هزینه می کنند تا شبکه استانی بازی ها را پخش کند و خبری از پخش شبکه ورزش هم نیست.

در بعد ملی،آیا امکانات و شرایط تیم ملی بهتر شده است؟

انصافا بله. اگر دقت کنیم شرایط کمی بهتر شده، تورنمنتهای خوبی برگزار می شود. زمانی با قزاقستان و روسیه بازی می کنیم و گاهی لازم است با تیم های ضعیف تر از خودمان مثل بلاروس و ژاپن بازی کنیم که یک برنامه ریزی خوب و مناسب است.

به نظر شما در این دو سال میزان اقبال به فوتسال در بین مردم بیشتر شده است؟

اصلا با گذشته قابل قیاس نیست.هنوز هم خیلی ها یاد گذشته را می کنند.به لحاظ نتیجه گیری خوب کار کردیم اما فراموش نکنید زمانی در ورزشگاه آزادی ۱۲ هزار نفر برای تماشای بازی های ما با سنگاپور و مالزی می آمدند اما الان به زور در پایتخت ۱۰۰ نفر برای بازی های تیم ملی می آیند.فوتسالی ها در آن دوره چهره شدند چون پخش مستقیمی بود اما بازیکنان الان علیرغم درخششی که دارند با پخش نشدن بازیها روبرو هستند.به نظرم باید فضایی را در تهران مهیا کنیم تا استقبال از این رشته بیشتر شود.

نقاط ضعف و قوت کمیته فوتسال در این دو سال چه بوده است؟

به نظرم به جز خود کفاشیان در کمیته فوتسال و فوتسال در جا زده ایم. نسبت به فدراسیون های دیگر از لحاظ نتیجه جلو هستیم اما وضعیت فوتسال ما و باشگاههای ما اسفناک است.رفتن فولاد ماهان، دبیری و تاسیسات دریایی ضربه بزرگی به فوتسال زده و برنامه ای برای مقابله با این قضیه هم پیاده نمی شود. نقطه قوت این کمیته هم افتخاراتی است که کسب کرده که البته بیشتر نشات گرفته از استعداد ذاتی فوتسالیست های ماست.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.