کد خبر : 121745
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1397 - 12:51
-

لطفی: جوانگرایی در تیم ملی فوتسال مفید است/باید اردوها و بازی های تدارکاتی زیادی داشته باشیم

لطفی: جوانگرایی در تیم ملی فوتسال مفید است/باید اردوها و بازی های تدارکاتی زیادی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،توحید لطفی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو  با درباره ی وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: با توجه به مسابقات چهارجانبه در تبریز، تمرینات تیم ملی کشورمان آغاز شده و به خوبی این تمرینات در حال پیگیری است.با توجه به این که تیم ملی پس از قهرمانی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،توحید لطفی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو  با درباره ی وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: با توجه به مسابقات چهارجانبه در تبریز، تمرینات تیم ملی کشورمان آغاز شده و به خوبی این تمرینات در حال پیگیری است.با توجه به این که تیم ملی پس از قهرمانی در مسابقات جام ملت های فوتسال آسیا به جوان گرایی تمایل پیدا کرده است، تمرین ها می تواند برای این جوان ها خوب باشد و بازیکنان جوان به خوبی محک زده شوند. امیدواریم در تورنمنت ۴ جانبه  تبریز بتوانیم به خوبی عمل کنیم و پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

لطفی درباره ی جوانگرایی در تیم ملی فوتسال ایران گفت: پس از قهرمانی در آسیا با تشخیص کادر فنی جوانگرایی در تیم ملی صورت گرفت و این موضوع می تواند برای آینده بسیار خوب باشد.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره با دیدار های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان گفت:اگر بخواهند تیم ملی کشورمان عناوین متفاوتی را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کند، باید اردو ها و بازی های تدارکاتی بسیار زیادی را داشته باشیم.

لطفی در پایان گفت: در حال حاضر امکانات و تمرینات خوبی داریم و در صورتی که این روند را ادامه دهیم می توانیم برای کشورمان  افتخار کسب کنیم. در گذشته امکانات کمتر از حال حاضر بود و توجه کمتری نسب به فوتبال وجود داشت. پس از آن که ما قهرمانی هایی را در آسیا کسب کردیم، نگاه ها به ما زیادتر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.