کد خبر : 121808
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 14:56
دسته‌بندی نشده
-

شرط بازیکن آسیایی، به نفع بازیکنان ایرانی در لیگ چین شده است/ بار چیندائو به دوش من و فرهاد است/ قیمت دلار، پیشنهاد چین را تبدیل به اولویت کرد

شرط بازیکن آسیایی، به نفع بازیکنان ایرانی در لیگ چین شده است/ بار چیندائو به دوش من و فرهاد است/ قیمت دلار، پیشنهاد چین را تبدیل به اولویت کرد
لژيونر ملي‌پوش فوتسال ايران گفت: شرط استفاده همزمان از دو بازيكن آسيايي در ليگ فوتسال چين، شرايط بسيار خوبي را براي حضور بازيكنان ايراني در اين كشور فراهم آورده است.

احمد اسماعیل‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق قوانین کشور چین که همچون قوانین جام باشگاه‌های آسیا است هر باشگاه می‌تواند دو بازیکن آسیایی و یک بازیکن غیر آسیایی داشته باشد که از این بین دو بازیکن آسیایی می‌توانند همزمان در زمین حضور پیدا کنند اما اگر تیمی دو بازیکن غیر آسیایی داشته باشد، نمی‌تواند از آنها به صورت همزمان در زمین بهره ببرد.

وی افزود: در پی این قانون، مستعد بودن بازیکنان ایرانی آنها را در صدر فهرست بازیکنان باشگاهی در لیگ چین قرار داده خصوصا که در این سال‌های اخیر موفق شدیم تا چهره‌ای از بازیکنان ایرانی را به نمایش بگذاریم که چینی‌ها را علاقمندتر نیز کرده است. به هر حال من هم امسال پیشنهادات خوبی از باشگاه بزرگ گیتی‌پسند داشتم اما قیمت دلار باعث شد اولویتم همچنان لیگ چین باشد.

لژیونر ایرانی چین دائو تصریح کرد: سال گذشته که به عنوان بازیکن ایرانی در زمین تنها بودم و تمام بار تیم با توجه به بازیکنان معمولی تیم بر روی دوش من بود اما امسال با حضور فرهاد که چین دائو از خیلی قبل‌تر به دنبال جذب وی بود، شرایط بهتری را در لیگ چین تجربه خواهیم کرد. ضمن اینکه اینجا آقای خسروشاهی کمک مربی تیم هم ایرانی است و باعث می‌شود تا در چین دائو احساس تنهایی نکنیم.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه سطح لیگ چین پایین نیست، متذکر شد: در عین حال اینکه سطح لیگ اینجا بالا هم نیست اما حضور حداقل یک بازیکن برزیلی در هر تیم لیگ چین، باعث می‌شود تا شما شاهد بازی‌های هیجان انگیزی از سوی تیم‌ها باشید. دو هفته است تمرینات ما شروع شده و امسال هم با توجه به حضور قدرت بهادری و اصغر حسن‌زاده در شینزن قطعا مسابقات دیدنی‌تر نیز خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت غذایی بازیکنان ایرانی در چین نیز تاکید کرد: شکر خدا همه چیز در لیگ چین برای ما فراهم است و تنها بحث غذا مسئله‌ساز بوده که راه‌های حل کردن آن را هم پیدا کرده‌ایم و اکنون به خوبی می‌دانیم چه چیز را باید از کجا تهیه کنیم. خودمان هم آشپزی می‌کنیم و با اینکه اینجا هزینه‌های زندگی بالاست، تقریبا می‌دانیم چگونه می‌توان اینجا امرار معاش کرد. هر سه ایرانی تیم هم در سه آپارتمان در یک ساختمان هستیم و در کنار هم نمی‌گذاریم شرایط سخت شود.

لژیونر ایرانی چین‌دائو در خاتمه نیز یادآور شد: امیدوارم بازیکنان ایرانی با توجه به شرایط خوب لیگ چین، ارزش قراردادهای ایرانی‌ها را اینجا پایین نیاورند و به صرف اینکه ۳، ۴ هزار دلار اکنون به پول ایران رقمی می‌شود، با این ارقام به چین نیایند چراکه نتیجه اش در کار همه تاثیرگذار خواهد شد. الحمدالله تاکنون اینطور نبوده و انشاالله بعد از این هم نخواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.