کد خبر : 121787
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 14:48
-

صوفی زاده :نمی‌توان گفت غیر از مظفر کسی را قبول نداریم /گزینه‌های مورد نظر را معرفی کرده ایم

صوفی زاده :نمی‌توان گفت غیر از مظفر کسی را قبول نداریم /گزینه‌های مورد نظر را معرفی کرده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال همیشه از وجود مشاور فنی قوی بهره می‌برد. با انتخاب مربی جدید هم می‌توانیم از وجود مشاوران فنی خوب استفاده کنیم. لیلا صوفی زاده درباره جایگزین شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان توضیح داد: گزینه‌های مورد نظر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال همیشه از وجود مشاور فنی قوی بهره می‌برد. با انتخاب مربی جدید هم می‌توانیم از وجود مشاوران فنی خوب استفاده کنیم.

لیلا صوفی زاده درباره جایگزین شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان توضیح داد: گزینه‌های مورد نظر خود را معرفی کرده ایم. مربیانی که تجربه کار در لیگ برتر و تیم ملی فوتسال دارند. اواسط مهر جلسه‌ای با حضور نمایندگان کمیته فنی فوتسال، سازمان تیم‌های ملی و کمیته بانوان برگزار می‌شود و بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم.

او درباره پیوستن مظفر به تیم ملی فوتسال بانوان کویت و از دست رفتن فرصت همکاری با او در ایران گفت: مظفر جزء مربیان خوب بود؛ اما نمی‌توان گفت که غیر از ایشان کسی را قبول نداریم. فراموش نکنیم که مظفر هم علی صانعی را به عنوان یک مشاور فنی خوب در زمان قهرمانی آسیا و قبل از آن همراه خود داشت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ادامه داد: امیدوارم باز هم در کنار مربیان خانم از تجربه مشاوران فنی خوب هم استفاده کنیم تا افتخارآفرینی فوتسال بانوان ادامه داشته باشد.

صوفی زاده با اشاره به اینکه اردو‌های تیم ملی فوتسال بانوان از آبان شروع می‌شود، گفت: اسفند امسال مسابقات دوستانه‌ای با تیم ملی روسیه خواهیم داشت. بازیکنان ملی درگیر لیگ برتر باشگاهی هستند که تا پایان دی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و چهار تیم اول در پلی آف مشخص می‌شوند. با این شرایط امکان برگزاری اردو‌های فشرده مانند اردو‌های قبل از مسابقات آسیا را نداریم.

او همچنین در پاسخ به اینکه فوتسال بانوان تا دو سال آینده رویداد دیگری در پیش ندارد، تاکید کرد: کاری به رویداد‌های بین المللی نداریم. برنامه‌ها و سیستم کار تیم ملی متفاوت است و نمی‌توانیم بازیکنان ملی را تنها با توجه به حضور در مسابقات لیگ برتر رها کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.