کد خبر : 121847
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 12:55
-

ناظم‌الشریعه: هدف کادر فنی جوانگرایی تیم ملی است/ در تورنمنت تبریز به جز ایران سایر تیم‌ها با بازیکنان اصلی حضور دارند

ناظم‌الشریعه: هدف کادر فنی جوانگرایی تیم ملی است/ در تورنمنت تبریز به جز ایران سایر تیم‌ها با بازیکنان اصلی حضور دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد برگزاری تورنمنت ‌‌ چهارجانبه تبریز که قرار است از امروز بین  تیم‌های ملی فوتسال اوکراین، بلاروس، ایران و ژاپن برگزار شود، گفت: طبق قرعه کشی انجام شده قرار است امروز ساعت ۶ بعدظهر در اولین بازی در این تورنمنت به مصاف تیم ملی بلاروس برویم. برگزاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد برگزاری تورنمنت ‌‌ چهارجانبه تبریز که قرار است از امروز بین  تیم‌های ملی فوتسال اوکراین، بلاروس، ایران و ژاپن برگزار شود، گفت: طبق قرعه کشی انجام شده قرار است امروز ساعت ۶ بعدظهر در اولین بازی در این تورنمنت به مصاف تیم ملی بلاروس برویم. برگزاری و حضور در این تورنمنت‌ها  می تواند کمک خوبی به تیمهای ملی باشد در این تورنمنت جوانان تیم ملی برای اولین بار است که در یک بازی رسمی در کنار هم می گیرند. و  می توانند به خوبی تجربه اندوزی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در تورنمنت  تبریز تیم‌های اوکراین، بلاروس و ژاپن با بازیکنان اصلی خود حضور دارند، بجز تیم ملی ایران که  با تیم ملی ب حضور داشته و این تیم  ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان  است همانطور که گفتم حضور در این تورنمنت‌ها می‌تواند کمک بسیاری به فوتسال ایران کند و جایگاه فوتسال را همچنان بالا نگه دارد و تیم ملی همیشه آماده باشد البته هدف اصلی که کادر فنی در این مسابقات دنبال می‌کند، میدان دادن به بازیکنان جوان  و تجربه اندوزی به آنها است و آنها را برای سال ۲۰۱۹ و مقدماتی جام‌جهانی آماده کنیم.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد وضعیت و شرایط لیگ برتر،‌گفت: من مشکلی با لیگ برتر ندارم، اما ناراحتی من از این است که چرا تیم‌هایی که هزینه می‌کنند به یکباره از لیگ خداحافظی کرده و چرا از آنها حمایتی نمی‌شود. خدا را شکر لیگ ما بگونه‌ای است که در حال حاضر به جوانان بیشتر بازی می‌دهند و اگر بتوانیم لیگی پویا و شاداب داشته باشیم و باشگاهها را از نظر شرایط مالی، امکاناتی، سخت‌افزاری و … کمک کنیم به نفع تیم ملی است.

وی در پایان در مورد تورنمنت‌های بعدی تیم ملی گفت:‌ طبق هماهنگی‌هایی که فدراسیون فوتبال و کمیته فنی انجام داده  ۸ آبان ماه به برزیل عزیمت کرده و سه بازی با تیم ملی برزیل برگزار کنیم و فروردین ۹۷ تیم ملی برزیل به ایران بیاید و در اواخر آذر در تورنمنت کاسپین در قزاقستان که با حضور تیم‌های آذربایجان، روسیه، ایران و قزاقستان برگزار می شود، حضور داشته باشیم و  همچنین در دی قرار است در صربستان دو بازی به صورت رفت و برگشت با تیم ملی این کشور داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.