کد خبر : 121860
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 15:48
-

نعمت الهی: صدرا مدعی صعود به لیگ برتر است/مشکل بدنی داریم

نعمت الهی: صدرا مدعی صعود به لیگ برتر است/مشکل بدنی داریم

وحید نعمت الهی سرمربی تیم صدرای شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد وضعیت این تیم در لیگ دسته اول گفت: تیم ما دیر تشکیل شده و تا حدودی مشکل بدنی دارد.در بازی اول در شرایطی که تا دقایق پایانی جلو بودیم گل مساوی را خوردیم و در بازی هفته قبل هم

وحید نعمت الهی سرمربی تیم صدرای شیراز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد وضعیت این تیم در لیگ دسته اول گفت: تیم ما دیر تشکیل شده و تا حدودی مشکل بدنی دارد.در بازی اول در شرایطی که تا دقایق پایانی جلو بودیم گل مساوی را خوردیم و در بازی هفته قبل هم ۳ بر یک از تیم زنجان جلو بودیم اما ۴ بر ۳ باختیم.در چند روز تعطیلات لیگ دسته اول چند جلسه هوازی برگزار کردیم و روی تاکتیک های دفاعی هم کار کردیم تا مشکل گل خوردن تیم حل شود.

نعمت الهی با بیان اینکه با حل شدن مشکلات بدنی شرایط تیم بهتر می شود تاکید کرد:نفرات با تجربه ای مثل محمد وزیرزاده، مسعود دانشور، هادی بافنده، حمید داریوش و .. را در کنار تعدادی جوان داریم و تیمی هستیم که امیدواریم هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی صدرای شیراز تیمش را مدعی صعود به لیگ برتر دانست و گفت:مدیریت تیم بر عهده آقای ناظم الشریعه است و برای این تیم تحت فشار است . می خواهیم با صعود تیم به لیگ برتر پاسخ خوبی به زحمات او بدهیم.البته تیم با مشکلات مالی هم روبرو ست و هنوز قسط اول قراردادها را ندادیم اما این اتفاق ظرف این هفته می افتد تا بازیکنان با روحیه بهتر در مسابقات شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.