کد خبر : 121826
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 10:18
دسته‌بندی نشده
-

پول نمی دهیم ، بمانند هم جرم است/این موضوع به قوانین داخلی بازمی گردد و دخالت دولت نیست

پول نمی دهیم ، بمانند هم جرم است/این موضوع به قوانین داخلی بازمی گردد و دخالت دولت نیست
معاون وزیر ورزش گفت: باقی ماندن بازنشسته ها در سمت خود جرم محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معاون وزیر ورزش گفت: باقی ماندن بازنشسته ها در سمت خود جرم محسوب می شود.

موضوع بازنشسته ها و ابلاغ این قانون در روزهای اخیر بار دیگر باعث ایجاد حاشیه هایی در ورزش شده است. اینکه کدام روسای فدراسیون ها شامل این قانون می شوند و باید پست خود را ترک کنند، به مساله بزرگی تبدیل شده و شاید در روزهای آینده هم جنجال آفرین شود.

محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش در این باره می گوید: «این قانون از روز سه شنبه هفته گذشته به فدراسیون ها ابلاغ شد و تمامی دستگاهها باید آن را اجرا کنند. ۲ ماه فرصت برای اجرای این قانون وجود دارد. در میان فدراسیون ۱۱ یا ۱۲ فدراسیون هستند که روسای بازنشسته دارند که به زودی باید برای آنها سرپرست بگذاریم تا از بی ثباتی خارج شوند.»

داورزنی در ادامه در خصوص اینکه شاید برخی از فدراسیون ها به خاطر اساسنامه جهانی و دخالت های دولت نخواهند قانون را اجرا کنند، می افزاید: «این موضوع به قوانین داخلی ایران بازمی گردد و دخالت دولت نیست. تنها افرادی که بالای ۵۰ درصد جانبازی داشته باشند و از بنیاد جانبازان چنین نامه ای ارائه کنند، می توانند به کار خود ادامه دهند چون قانون اینطور می گوید.»

معاون وزیر ورزش در بخش دیگری از صحبت هایش به عواقب باقی ماندن روسای بازنشسته اشاره می کند: «باقی ماندن روسای بازنشسته در سمت خود جرم محسوب می شود. آنها دیگر حق امضا هم ندارند و از سوی وزارت ورزش نیز اجازه پرداخت پول به این فدراسیون ها وجود نخواهد داشت.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.