کد خبر : 121898
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:50
-

اسماعیل پور: هیچ رقمی از مبلغ قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت نشده است/شهروند امکانات داشت قهرمانی دور از دسترس نبود

اسماعیل پور: هیچ رقمی از مبلغ قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت نشده است/شهروند امکانات داشت قهرمانی دور از دسترس نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری گفت: تاکنون به خاطر مشکلات مالی گریبانگیر باشگاه شهروند ساری، هیچ رقمی از مبلغ قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت نشده است. وی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه پیش از انعقاد قرارداد نسبت به تاخیر احتمالی پرداخت ها در نیم فصل اول با بازیکنان صحبت کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد اسماعیل پور سرمربی شهروند ساری گفت: تاکنون به خاطر مشکلات مالی گریبانگیر باشگاه شهروند ساری، هیچ رقمی از مبلغ قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت نشده است.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه پیش از انعقاد قرارداد نسبت به تاخیر احتمالی پرداخت ها در نیم فصل اول با بازیکنان صحبت کرد و با توافق دوطرفه قرارداد انجام شد.
سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری شهروند ساری اضافه کرد: با شارژ مالی که بزودی از سوی باشگاه شهروند ساری به بازیکنان خواهد شد، آنها بازی محکمی را در سالن سید رسول حسینی در برابر هواداران خود انجام می دهند و امید می رود تا از این صدرنشین امتیاز بگیرند.
اسماعیل پور گفت: بازیکنانش ۶ هفته از رقابت های لیگ را با برد پشت گذاشتند و بیشترین برد در خارج از خانه رخ داد و این کار روحیه بازیکنان را برای قرارگیری در برابر تیم های متمول و پرمهره افزایش داد.
وی اضافه کرد: گیتی پسند یکی از تیم های متمول و پرمهره از لحاظ در اختیارگرفتن بازیکنان تیم ملی است و حتی نتیجه مساوی با این تیم و کسب یک امتیاز نیز برای تیم ما امیدوارکننده است.
اسماعیل پور اظهار داشت: تیم شهروند ساری اگرچه از لحاظ پتانسیل مدیریتی و بازیکن سازی نسبت به اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال در سطح مطلوبی قرار دارد، ولی از لحاظ بنیه مالی به دلیل عدم حمایت مالی از سوی اسپانسرهای خصوصی و دولتی وضعیت خوبی نداشته و نیازمند مساعدت است.
این بازیکن اسبق شهروند ساری معتقد است که اگر شهروند ساری از لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی( سالن استاندارد)، حمایت مالی و معنوی همسطح تیم هایی چون مس سونگون، گیتی پسند و تاسیسات دریایی را در اختیار داشت، قهرمانی در این رقابت ها برای این تیم دور از دسترس نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

با وجود تو حتما این اتفاق می افتاد .خخخخ
برو دعا به جون بازیکنان بزرگ تیمت که الان رو نیمکتی