کد خبر : 121903
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 11:05
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان :به دلیل شرایط خاص ورزش کشور بخصوص فوتسال، در جذب حامی مالی مشکل داریم

ترابیان :به دلیل شرایط خاص ورزش کشور بخصوص فوتسال، در جذب حامی مالی مشکل داریم
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال با اشاره به بازی های تماشاگر پسند روز اول تورنمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز گفت: تیم های حاضر در این تورنمنت بسیار قوی ظاهر شده و بازی سرعتی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان یکشنبه پس از بازی های روز اول تورنمنت چهارجانبه فوتسال در جمع خبرنگاران افزود: در بعد اجرایی این مسابقات ما بیشتر نگران رقابت های بعدی هستیم که یک مرتبه از این مسابقات بالاتر بوده و مسابقات نهایی زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا می باشد.
ترابیان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حل نواقص تورنمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز بتوانیم به کمک هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، معیارهای فدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را کاملا رعایت کنیم و این مهم همکاری دوستان را بیش از پیش می طلبد.
وی در مورد کیفیت ۲ مسابقه امروز تورتمنت چهارجانبه فوتسال در تبریز یادآور شد: تیم جوان فوتسال ایران در مسابقه امروزش با بلاروس توانست خوب ظاهر شود و در بازی اول نیز که یک بازی کیفی و قوی بود، تیم ژاپن با ارایه یک بازی سرعتی مقابل تیم قدرتی اوکراین بازی خوبی را به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: مربیان ما می توانند با آنالیز این بازی، نکات مثبت و آموزنده آن را بازبینی کنند.
رییس کمیته فنی فوتسال کشور درباره تبلیغات تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز، از نبود حامی مالی در این رقابت ها انتقاد کرد و اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص ورزش کشور بخصوص فوتسال، در جذب حامی مالی مشکل داریم؛ حتی اسپانسری داشتیم که پس از چهار ماه مذاکره در نهایت منصرف شد.
ترابیان در ادامه به وضعیت تیم های حاضر در تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز در رنکینگ جهانی اشاره کرد و گفت: واقعا این تیم ها از رده های بالای فوتسال جهان بوده و این مسابقات از سطح بالایی برخوردار می باشد.
مسابقات چهارجانبه فوتسال بین تیم های ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ از یکم تا سوم مهر ماه در سالن ورزشی پورشریفی تبریز در حال برگزاری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.