کد خبر : 121901
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:53
-

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز: نامی‌نو قابل قیاس با تیم ما نیست/ برای کسب تجربه آمدیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز: نامی‌نو قابل قیاس با تیم ما نیست/ برای کسب تجربه آمدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز گفت: بیشتر برای کسب تجربه آمده‌ایم و نباید توقع زیادی از بازیکنانم داشته باشم. نجمه برزگر پس از شکست پرگل تیمش مقابل نامی‌نو در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش‌بینی می کردیم که بازی خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز گفت: بیشتر برای کسب تجربه آمده‌ایم و نباید توقع زیادی از بازیکنانم داشته باشم.

نجمه برزگر پس از شکست پرگل تیمش مقابل نامی‌نو در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش‌بینی می کردیم که بازی خیلی سختی داریم. به هرحال نامی‌نو قابل قیاس با تیم ما نیست و همه آن‌ها بازیکنان ملی‌پوش و با تجربه هستند اما بازیکنان من تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند و سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارند. نباید توقع آنچنانی از آن‌ها داشت اما امیدوار هستیم از تجربه‌ای که به دست می‌آوریم برای سال‌های بعد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امروز بازی خوبی بود. بچه‌ها موقعیت‌های نسبتاً خوبی داشتند اما به دلیل بی‌تجربگی موقعیت‌ها را از دست دادند.

برزگز در مورد قضاوت این دیدار گفت: داوری بد نبود البته برخی مواقع خطاها را برای ما اعلام نمی‌کرد اما در مجموع داوری تاثیری در روند بازی نداشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز، اظهار کرد: امسال بیشتر برای کسب تجربه به لیگ برتر آمده‌ایم چون اکثر بازیکنان ایم من جوان، بکم تجربه و بومی هستند و تنها بازیکنان با تجربه تیممان یکی، دو نفر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.