کد خبر : 121928
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 17:30
-

صبوری:بازی سختی مقابل حفاری داریم/قم پتانسیل قهرمانی را دارد اما ابزارش را نه/جای بازیکنان ما در تیم ملی خالی است

صبوری:بازی سختی مقابل حفاری داریم/قم پتانسیل قهرمانی را دارد اما ابزارش را نه/جای بازیکنان ما در تیم ملی خالی است

حسین صبوری سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره به روند پر فراز و نشیب این تیم گفت: در طول فصل در یکی دو بازی طبیعی است که به مشکل خوردیم مثل بازی با شهروند ساری که نمایش خوبی نداشتیم و البته با چند مصدوم و  محروم

حسین صبوری سرمربی تیم سوهان محمد سیمای قم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با اشاره به روند پر فراز و نشیب این تیم گفت: در طول فصل در یکی دو بازی طبیعی است که به مشکل خوردیم مثل بازی با شهروند ساری که نمایش خوبی نداشتیم و البته با چند مصدوم و  محروم به این دیدار رفتیم.از طرفی مشکلات مالی هم تیم را ازذیت می کند و تنها توانستیم ۸ درصد از قرارداد بازیکنان را بدهیم.

صبوری با اشاره به بازی تیمش با حفاری گفت:حفاری از تیم های خوب لیگ هست که برای بردن به این بازی می آید و ما کار سختی در این دیدار داریم.

سرمربی سوهان محمد سیما در مورد اینکه تیمش پتانسیل قهرمانی دارد با نه اذعان داشت:قهرمان شدن یکسری آیتم ها می خواهد که ما نداریم.تیم ما ظرفیت قهرمانی را دارد اما ابزارش را نداریم.بازیکنان قمی در اکثر تیم ها می درخشند و در تیم خودمان هم مهره های خوبی داریم اما مشکلات زیاد است و امکانات لازم را نداریم. این فصل هدفمان این است که در جمع ۴ تیم اول قرار بگیریم تا در پلی آف مسیر آسان تری داشته باشیم.

صبوری در پایان در مورد اینکه چرا از تیمش بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است تاکید کرد:در طول فصل بازیکنانی مثل نعمتیان،قلندری ،دهقان و .. به اردوهای تیم ملی دعوت شدند اما در لیست نهایی قرار نگرفته اند.معتقدم تیم ما پتانسیل اینکه بازیکنی در تیم ملی داشته باشد را دارد و امیدوارم در اردوهای بعدی شاهد حضور بازیکنانی از تیممان باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.