کد خبر : 122048
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1397 - 17:28
-

زلزله مازندران خسارت مالی و جانی نداشت/ وضع روحی و جسمی بازیکنان خوب است

زلزله مازندران خسارت مالی و جانی نداشت/ وضع روحی و جسمی بازیکنان خوب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صبح امروز زلزله به‌بزرگی ۴.۲ ریشتر استان مازندران را لرزاند، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان برای مصاف با تیم شهروند ساری در قالب هفته یازدهم لیگ‌برتر در این شهر حضور دارد. مهدی پاسبانی، سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص زمین لرزه صبح امروز به خبرنگار fut5al گفت: ساعت ۱۲ و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، صبح امروز زلزله به‌بزرگی ۴.۲ ریشتر استان مازندران را لرزاند، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان برای مصاف با تیم شهروند ساری در قالب هفته یازدهم لیگ‌برتر در این شهر حضور دارد.
مهدی پاسبانی، سرپرست تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص زمین لرزه صبح امروز به خبرنگار fut5al گفت: ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه صبح امروز این سانحه رخ داد؛ بازیکنان در اتاق‌هایشان حضور داشتند و در حال آماده شدن برای حرکت به‌سمت سالن ورزشی بودند.
وی ادامه داد: پس از وقوع زمین لرزه تمامی بازیکنان به محوطه بیرونی هتل آمدند و با عادی شدن شرایط به‌سمت سالن تمرین حرکت کردیم.
پاسبانی در خصوص خسارات وارده زمین لرزه افزود: این زلزله خسارت مالی بر جای نگذاشت اما به وضوح زمین لرزه حس شد؛ از لحاظ روحی نیز مقداری به بازیکنان استرس وارد شد اما اکنون وضع همه کاروان گیتی‌پسند خوب است.
سرپرست گیتی‌پسند در خصوص تغیر زمان بازی شهروند و گیتی‌پسند نیز اذعان داشت: تا این لحظه که زمان و برگزاری بازی تغیری نداشته است و بعید میدانم تغیری در برنامه داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.