کد خبر : 122049
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مهر 1397 - 17:33
دسته‌بندی نشده
-

محمد طاهری: باید به جوان ها میدان داد

محمد طاهری: باید به جوان ها میدان داد
ملی پوش فوتسال گفت: برگزاری تورنمنت های مختلف با حضور تیم های اروپایی و آسیایی باعث می شود تا بازیکنان جوان تجربه مفیدی کسب کنند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری،عنوان کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز نشان داد که میدان دادن به بازیکنان جوان باعث خواهد شد تا آینده تیم ملی تامین شود و بازیکنان در شرایط مناسبی قرار گیرند تا افتخار آفرین باشند.
وی در ادامه بیان کرد: برگزاری چنین تورنمنت هایی باعث می شود تا بازیکنان تجربه کسب کنند و توانایی های خود را نشان دهند. میدان دادن به بازیکنان جوان باعث می شود تا نقاط ضعف و قوتشان مشخص شود. کادر فنی با ارزیابی ملی پوشان برنامه ریزی دقیقی برای روند رو به رشد آنها داشته باشد تا در نهایت بتوانیم در آسیا و جهان موفق شویم.
وی در ادامه گفت: تیم های خوب اروپایی( بلاروس و اکراین) و ژاپن( تیم آسیایی) که یکی از رقیب های دیرینه ایران در آسیا است در این تورنمنت حضور داشته و شاهد بازی های پایاپایی بودیم. این جوان ها نشان دادند که تیم ملی فوتسال ایران قدرت اول فوتسال در آسیا است و حرف های زیادی در جهان داریم. باید جوان ها میدان داد تا آینده فوتسال تامین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

خیلی مردی محمدجان