کد خبر : 122183
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 22:15
-

الماس در دست سربازان ناجا/ توقف رشتی ها در خانه/ شکست سنگین کاکوهای شیرازی/ بازگشت شیرین نفتی ها

الماس در دست سربازان ناجا/ توقف رشتی ها در خانه/ شکست سنگین کاکوهای شیرازی/ بازگشت شیرین نفتی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر امروز  با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: پاس ناجا ۳ – الماس شهر قم صفر گلزنان: نادر نادری ۲ – سعید دل انگیز تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر امروز  با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

پاس ناجا ۳ – الماس شهر قم صفر

گلزنان:
نادر نادری ۲ – سعید دل انگیز

تیم پاس ناجا بعد از برد شیرین خارج از خانه در هفته گذشته، این هفته از قمی ها پذیرایی می کرد. شاگردان سعید دل انگیز در پاس با ارائه یک بازی منطقی در نیمه اول موفق شدند با یک گل از حریف پیش افتاده و این نیمه را با پیروزی به رختکن بروند. در نیمه دوم قمی ها اسیر هماهنگی بازیکنان پاس شده بودند و دو گل دیگر نیز از این تیم دریافت کردند. این پیروزی شیرین پاداش سربازان ناجا در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی بود.

شهر صدرا شیراز ۱ – رسالت مازندران ۵

گلزنان:
رُبی هاوی ۳ – مهران رضاپور – دانیال گیویلی ( مارندران)
مسعود دانشور  (شیراز)

تیم رسالت مازندران که هفته پیش برابر شهرداری رشت در خانه متحمل شکست شده بود و لیگ را به خوبی آغاز نکرده بود، این هفته موفق شد برابر شاگردان وحید نعمت اللهی در خارج از خانه دست به کار بزرگی بزند و این تیم را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست دهد. شاگردان ایمان احمدی در رسالت با کسب این پیروزی و با احتساب تفاضل گل بهتر خود را از قعر جدول جدا کردند و به رتبه سوم جدول رساندند.

شهرداری رشت ۱ – هایپر شاهین شهر ۱

گلزنان:
یاشار گنجه لو (رشت)
مجید کیانی (اصفهان)

شاگردان رستمی در هایپر شاهین شهر که هفته پیش و در خانه بازی را به تیم پاس واگذار کرده بودند، این هفته و در حالی که میهمان تیم صدرنشین این گروه بودند ، یک امتیاز شیرین را دشت کردند. رشتی ها که هفته پیش سه امتیاز شیرین خارج از خانه را بدست آورده بودند نمایش خوبی در این دیدار از خود نشان ندادند و موفق نشدند جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کنند.

نفت امیدیه ۳ – خالص سازان زنجان ۱

گلزنان:
سجاد بهبهانی ۲ – حسن حیاتی(امیدیه)
حسن محمدی (زنجان)
تیم نفت امیدیه که هفته پیش با قرعه استراحت رو به رو شده بود ، موفق شد در این هفته اولین پیروزی خود را بدست آورد و سه امتیاز شیرین خانگی برابر زنجانی ها کسب کند. شاگردان اوصالی در زنجان نتوانستند پیروزی هفته گذشته خود را ادامه دار کنند و نوار پیروزی این تیم خیلی زود پاره شد.

تیم هبلکس رضوی در این هفته استراحت داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.