کد خبر : 122203
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 - 9:58
-

اسماعیل‌پور: خدا را شکر که بازیکنانم فریب نام حریف و بازیکنان این تیم را نخوردند /تیم داوری بر بازی مسلط بود

اسماعیل‌پور: خدا را شکر که بازیکنانم فریب نام حریف و بازیکنان این تیم را نخوردند /تیم داوری بر بازی مسلط بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل‌پور  بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیم فوتسال شهروند ساری مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ بازی خوب و پربرخوردی بود و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم امروز بازی خیلی سختی در مقابل تیم خوب و پرمهره گیتی‌پسند داشتیم. وی افزود: در حال حاضر تیم ما روند خوب و پررشدی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدعلی اسماعیل‌پور  بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیم فوتسال شهروند ساری مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ بازی خوب و پربرخوردی بود و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم امروز بازی خیلی سختی در مقابل تیم خوب و پرمهره گیتی‌پسند داشتیم.
وی افزود: در حال حاضر تیم ما روند خوب و پررشدی را در این چند هفته اخیر داشته است. نزدیک به دو هفته است بعد از بازی با شهرداری ساوه تمرینات تیم ما تمرکز روی بازی با گیتی‌پسند و پیروزی در مقابل این تیم بوده است که خدا را شکر توانستیم در خانه این تیم خوب و مدعی قهرمانی لیگ را شکست دهیم.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت: در این چند هفته کادر فنی به خوبی تیم گیتی‌پسند را آنالیز کرده و امروز هم همانطور که همگان دیدند امروز بازیکنانم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و توانستند با پیروزی مزد زحمات خود را بگیرند و دل هواداران و مردم خوب شهر ساری را شاد کنند. همانطور که اطلاع دارید یک سوم بازیکنان تیم ملی تحت اختیار تیم گیتی‌پسند است. اما خدا را شکر که بازیکنانم فریب نام حریف و بازیکنان این تیم را نخوردند و توانستند این تیم را به خوبی شکست دهند. در حال حاضر با توجه به مساوی مس سونگون در مقابل سن ایچ ساوه ما به رده دوم جدول صعود کرده‌ایم.
اسماعیل‌پور در پاسخ به این سوال که قضاوت داور در این بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: امروز یکی از شلوغ‌ترین دیدارهای لیگ برتر از نظر تماشاگر بود که فکر می‌کنم این شلوغی کمی از تمرکز داوران را در این دیدار کاسته بود. اما در کل قضاوت داوری در این دیدار خوب بود.
وی در پاسخ به سؤالی که آیا این موضوع صحت دارد که بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند نسبت به عملکرد داوری در این دیدار معترض بودند، گفت: اعتراض در فوتسال و در یک دیدار پربرخورد یک امر طبیعی است. بازیکنان گیتی‌پسند با توجه به اینکه عضو تیم ملی هستند توقع داشتند که در این دیدار پیروز شوند. شاید این حق را در خود می‌دانستند که با هر برخوردی داور باید به نفع آنان سوت بزند. به نظر من تیم داوری به خوبی این موضوع را کنترل کرد و بر بازی کاملاً مسلط بودند.
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری همچنین در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف برای اولین‌بار در لیگ برتر گفت:‌ مرحله پلی‌آف باعث شده انگیزه را برای تیم‌های پایین جدول به خصوص تیمی مثل شهروند که هر ساله در رده‌های پنجم تا هفتم بوده را زیاد کند و این موضوع باعث شده بازیکنان تلاش خود را بیشتر کنند تا بتواند به رده‌های بالای جدول دست پیدا کنند تا در مرحله پلی‌آف بتوانند حداقل دو بازی را در خانه میزبان باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ثابتب شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

هفته دیگه تو قرچک منتظریم. جهنم قرچک به کسی رحم نداره

فوتسالی شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱

کی شهروند پنجم تا هفتم شده ؟؟؟
اون مال زمانی بود که شما نبودی
شما نهم تیم رو تحویل دادی
الانم به لطف بازیکنانت داری پز دوم جدول بودنت رو می دی
هنوز راه زیادی در پیش داری

ناشناس شنبه , ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

اینا مهم نیست دیروز روز خوب گیتی نبود آقای عالی قدر هم مسدوم بود حالا تا آخر خیلی راهه گیتی قهرمان هست بی شک