کد خبر : 122326
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 14:24
-

خوراکچی:مربیان با بالاترین مدرک بین المللی جایی در لیگ ندارند/ شرایط مالی فوتسال بسیار نگران کننده است

خوراکچی:مربیان با بالاترین مدرک بین المللی جایی در لیگ ندارند/ شرایط مالی فوتسال بسیار نگران کننده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی سابق تیم فوتسال پارسیان شهر قدس گفت: بهترین مربیان فوتسال ایرانی در لیگ برتر تیم ندارند و مربیگری نمی‌کنند. محمود خوراکچی در خصوص پیشنهاد مربیگری در لیگ برتر فوتسال افزود: با توجه به اینکه یکی از تیم‌های لیگ برتری نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و از این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی سابق تیم فوتسال پارسیان شهر قدس گفت: بهترین مربیان فوتسال ایرانی در لیگ برتر تیم ندارند و مربیگری نمی‌کنند.

محمود خوراکچی در خصوص پیشنهاد مربیگری در لیگ برتر فوتسال افزود: با توجه به اینکه یکی از تیم‌های لیگ برتری نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و از این تیم توقع زیادی وجود داشت، گمانه زنی کرده اند که احتمال حضور من در کادر فنی آن تیم وجود دارد.
وی ادامه داد: به هرحال مربی که مشغول کار است با دیدن چنین مطلبی ناراحت می‌شود و شاید تمرکز خود را از دست بدهد. فعلا در مورد مربیگری من هیچ خبری نیست، اما از آینده خبر ندارم که چه اتفاقی می‌افتد.
خوراکچی با بیان اینکه لیگ فوتسال ایران یکی از پنج لیگ معتبر جهان محسوب می‌شود، گفت: مربیانی که سطح سه مربیگری فوتسال که بالاترین سطح در مربیگری است، در لیگ ایران جایی ندارند. تنها ۱۸ نفر دارای مدرک (LEVEL ۳) هستند که به غیر از ناظم الشریعه، هاشم زاده و صانعی که در تیم ملی هستند و حسن زاده که در لیگ برتر مشغول است، سایر مربیان از جمله، شمس، شمسایی، ابطحی، حیدریان، عمادی، قاضی، پطروسیان، داداشی، کردی، خسروی، پازوکی، خسروی، عارفیان، داورزنی و خودم در لیگ برتر تیم نداریم.
وی گفت: شرایط مالی فوتسال بسیار نگران کننده است در واقع قرارداد‌های فوتسال ارزانتر شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.