کد خبر : 122356
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 20:09
-

مراسم بدرقه تیم‌ملی به المپیک جوانان برگزار شد+ عکس‌ها

مراسم بدرقه تیم‌ملی به المپیک جوانان برگزار شد+ عکس‌ها
مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال المپیک اعزامی به رقابتهای المپیک آرژانتین 2018 لحظاتی قبل با حضور دبیرکل و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال المپیک اعزامی به رقابتهای المپیک آرژانتین ۲۰۱۸  با حضور محمدرضا ساکت، علی کفاشیان، کاظم سلیمانی، امیر فراشی، سعید قاسمی، دکتر ابراهیم شکوری،عباس ترابیان و غلامحسین زمان آبادی به همراه اعضای کادر فنی  و بازیکنان تیم ملی فوتسال در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
تیم ملی المپیک
در این مراسم محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون به همراه علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک دقایقی را برای حاضرین سخنرانی کردند.
مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال المپیک اعزامی به رقابتهای المپیک آرژانتین ۲۰۱۸ در حالی عصر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در برنامه ای متفاوت و فضایی متفاوت، آیین بدرقه قهرمانان شایسته  را برای بازیکنان ارزنده فوتسال در راه المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین برگزار می کنیم.
وی خطاب به بازیکنان فوتسال گفت: تمرینات تیم  ملی فوتسال المپیک مرحله به مرحله انجام شده و مجموعه ای از بهترین های ایران را در کنار خود داریم. شما عزیزان با تلاش های مستمر و تمریناتی که پشت سر گذاشته اید، اکنون آماده دفاع از موجودیت ورزش ایران و فوتسال کشور و همچین دفاع از توانایی های خودتان هستید. یکی از بهترین کادر های فنی با کوله باری از تجارب ارزنده، موفقیت های درخشان در عرصه بین المللی و ملی درکنار جمعی که بهترین ها بوده و برگزیده از بین صدها نفر بازیکن شایسته در کشور هستند، عازم آرژانتین هستید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: شما نماینده نسلی هستید که آینده فوتسال کشور را برای ۱۵ سال آتی ، بار مسئولیت را به دوش خواهید کشید. تلاش ارزنده کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بر اساس اندیشه راهبردی اعضای هیات رئیسه و علی کفاشیان، ترابیان و دیگر همکاران در کمیته فوتسال، باعث شده تا شاهد مجموعه ای از بهترین برگزیده ها در کشور باشیم. توصیه و تاکید ما این است که بهترین ظرفیت وجودی خود را که در اردوهای مستمر داشته اید، در آرژانتین بروز دهید. از آنچه که آموخته اید، نباید هیچ چیزی را فراموش کنید و لحظه به لحظه توصیه ها و تاکیدات و دیدگاه های فنی و نکات برجسته ورزشی که گفته شده، باید در میدان به نمایش بگذارید. از شما میخواهم برای افتخار آفرینی در عرصه المپیک از هیچ تلاشی دریغ نکنید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: رقابتهای المپیک آرژانتین میدان بروز و ظهور شما عزیزان است. از هیچ  تلاش و نبرد قهرمانانه  ای دریغ نکرده و بهترین عملکرد خود را به جای بگذارید و با تمام وجود هر آنچه که آموخته اید، به نمایش بگذارید.. شما نماینده نسل بسیار گسترده ای هستید.فدراسیون فوتبال آرزوی بهترین ها را برای شما عزیزان دارد و از تمامی افرادی که در راه آماده سازی این تیم تلاش کردند، قدردانی می کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.