کد خبر : 122378
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 12:40
-

اصغری مقدم:مسئولان کمیته فوتسال خود رای هستند/ مردم ملی پوشان را نمی‌شناسند!

اصغری مقدم:مسئولان کمیته فوتسال خود رای هستند/ مردم ملی پوشان را نمی‌شناسند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره تساوی تیم فوتسال سن ایچ برابر مس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی با تیم قهرمان آسیا سخت است. تیم های قدرتمندتر لیگ هم به مس باخته بودند. دیدار دشواری داشتیم ولی تیم ما جوان است و بازیکنان با انگیزه و تعصب زیاد در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره تساوی تیم فوتسال سن ایچ برابر مس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: بازی با تیم قهرمان آسیا سخت است. تیم های قدرتمندتر لیگ هم به مس باخته بودند. دیدار دشواری داشتیم ولی تیم ما جوان است و بازیکنان با انگیزه و تعصب زیاد در این مسابقه سنگ تمام گذاشتند. خوشحالم توانستیم یک امتیاز از این بازی بگیریم.

وی با اشاره به دیدار این هفته سن ایچ با ارژن شیرازی تصریح کرد: ارژن امسال تیم متفاوتی نسبت به فصل گذشته دارد و خوب نتیجه گرفته است. بازی سختی در پیش داریم. نباید ارژن را دست کم بگیریم. مس سونگون خودش را در بازی با ما از پیش برنده می دانست که این اتفاق افتاد. این فصل در بازی های خانگی فقط مقابل مقاومت مساوی کردیم و در تمام مسابقات پیروز بوده ایم. امیدوارم این هفته هم در خانه خودمان به برد برسیم.

سرمربی تیم سن ایچ که فصل گذشته در تیم تاسیسات دریایی بازی می کرد، در پاسخ به این سئوال که آیا کیفیت لیگ نسبت به سال قبل بیشتر شده است؟ خاطرنشان کرد: اگر بگویم لیگ سخت‌تر و جذابتر شده است، دروغ گفته ام. سال قبل لیگ چهار مدعی داشت ولی امسال اکثر مربیان و کارشناسان معتقدند یا مس قهرمان می شود یا گیتی پسند. امسال لیگ ما جذابیتی ندارد ولی ممکن است بازی های پلی آف یک مقدار آنرا بهتر کند.

اصغری مقدم ادامه داد: البته با این اوضاع اقتصادی و شرایط مالی تیم ها، ممکن است خیلی از باشگاه ها به انتهای همین مرحله اول هم نرسند چه برسد به بازی های پلی آف. مشکلات اقتصادی و مالی فوتسال را تحت تاثیر خودش قرار داده است و مدعیان هم یکی یکی خداحافظی می کنند. فوتسالیست ها پول «بخور و نمیری» می گیرند و دستمزدشان نسبت به هفت سال قبل هم افزایش نداشته است.

وی به خروج بازیکنان درجه یک از لیگ ایران و حضور در کشورهایی مثل چین هم اشاره کرد و گفت: این مسئله پیامدهای زیادی برای فوتسال دارد از جمله اینکه هم لیگ و هم تیم ملی تضعیف می شوند. پول قرارداد فوتسالیست ها در داخل هم کمتر می شود. حق پخش هم که در فوتسال نیست. ۱۰ هفته از لیگ گذشته است و تازه برنامه تخصصی فوتسال روی آنتن رفته است. تازه قرار بود هفته دهم را در این برنامه بررسی کنند ولی جز بازی گیتی پسند و ارژن چیز دیگری از لیگ ندیدیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ تاکید کرد: برای فوتبال برنامه های زیادی مثل نود، شب های فوتبالی و کلی برنامه تلویزیونی دیگر پخش می شود و آنالیزهای زیادی از بازی های صورت می گیرد. این خود به خود به پیشرفت فوتبال کمک می کند ولی در فوتسال نه نظارتی هست، نه توپ خوب، نه اسپانسر و نه حق پخش. به چه چیزی دلخوش باشیم؟ هر چیزی هم که بگوییم فایده ندارد. ۱۵ سال زحمت کشیدیم که به جایی برسیم ولی هر روز بدتر و بدتر می شود. اینها به این دلیل است که هرکسی کار خودش را می کند و خود رای هستیم.

اصغری مقدم در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش از خود رای بودن، مسئولان کمیته فوتسال است؟ تاکید کرد: بله. مثلا توپ لیگ فوتسال خوب نیست و تمام باشگاه ها هم می گویند کیفیت ندارد ولی مسئولان می گویند باید با همین توپ بازی کنید. یک مثال دیگر می زنم. سن ایچ و شهرداری دو تیم ساوه در لیگ برتر هستند ولی یک برنامه ریزی ساده هم برای بازی های این دو تیم در لیگ صورت نگرفته است. جوری برنامه ریزی نشده که هر هفته یک تیم داخل ساوه و یک تیم خارج ساوه بازی کند. همین هفته نامه زدیم که به دلیل همزمانی و هم مکانی بازی شهرداری و سن ایچ، بازی ما را روز جمعه برگزار کنند. البته این برای ما خوب است که یک روز بعد از حریفانمان بازی کنیم ولی درستش این است که تماشاگران ساوه هر هفته یک بازی از تیم هایشان تماشا کنند.

وی ادامه داد: خود رای بودن خوب نیست. ما باید به این مسائل رسیدگی کنیم. مسئولان به حرف مربیان و مدیران باشگاه ها گوش کنند. حق پخش تلویزیونی باید گرفته شود. باید مسئولان زحمت بکشند. مردم ایران بازیکنان لیگ دسته سه و چهار فوتبال را می شناسند ولی ملی پوش فوتسال را نمی شناسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.