کد خبر : 122405
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 21:11
-

با تمام وجود در خدمت گیتی‌پسند هستم/ در تمام تیم‌ها اختلاف‌نظر وجود دارد/ لال نیستم که حرف نزنم

با تمام وجود در خدمت گیتی‌پسند هستم/ در تمام تیم‌ها اختلاف‌نظر وجود دارد/ لال نیستم که حرف نزنم

مهدی جاوید در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره اینکه گفته می شود از لیگ چین پیشنهاد داشته و قصد جدایی از گیتی پسند را دارد، توضیح داد: تمامی این اخبار کذب است و چنین چیزی واقعیت خارجی ندارد. تنها پیشنهادی که به من شد زمان حضور من در جام باشگاه‌های آسیا

مهدی جاوید در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره اینکه گفته می شود از لیگ چین پیشنهاد داشته و قصد جدایی از گیتی پسند را دارد، توضیح داد: تمامی این اخبار کذب است و چنین چیزی واقعیت خارجی ندارد. تنها پیشنهادی که به من شد زمان حضور من در جام باشگاه‌های آسیا بود، آن زمان من با گیتی‌پسند قراداد داشتم و هرگز چنین امری میسر نبود.
ستاره گیتی‌پسند در خصوص اینکه آیا تیم چینی اصرار بر فسخ قرارداد وی و یا انتظار برای پایان یافتن قرارداد این بازیکن با باشگاه گیتی‌پسند را داشته افزود: اصلا اصراری بر فسخ قرارداد نبود؛ اخلاق سرلوحه کار من است و من تا زمانی که با گیتی‌پسند قرارداد دارم با تمام وجود خدمتم خواهم کرد.
وی ادامه داد: شاید سال آینده پس از اتمام قراردادم به این تیم بپیوندم اما امسال با گیتی‌پسند قراردارم و در خدمت این تیم خواهم بود.
جاوید در ادامه در خصوص وجود درگیری میان وی و سرمربی گیتی‌پسند اشاره داشت: در تمام تیم‌ها مشکلاتی هست اما مشکلات موجود بر سر اختلاف نظر است؛ همین اختلاف نظرها باعث می‌شود که تیم پیشرفت کند و به بالاترین درجه برسد.
وی افزود: در تمرین‌ها مدام صحبت‌های پیش می‌آید ک به تفاوت نظر برمیگردد، ما لال نیستیم که بگوییم باهم هیچ صحبتی نکنیم تا حاشیه و بحث ایجاد نشود، من معتقدم باید در مورد اختلاف نظرها با یکدیگر صحبت کنیم که قطعا به سود تیم خواهد بود.
آقای گل آسیا در خصوص توپ‌های فصل جاری لیگ‌برتر فوتسال کشور نیز گفت: توپ‌های امسال واقعا از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و امیدوارم که در نیم فصل سازمان لیگ فکر درستی در این مورد بکند.
وی افزود: وضع اقتصادی باعث شده بازیکنان برای رفع مشکلات مالی به تیم‌های خارج از کشور بپیوندند و از کیفیت لیگ کاسته شود، حال در بین وضعیت توپ‌ها نیز باعث کاسته شدن مجدد سطح فنی لیگ شده است؛ بازیکنان مدام در حال تلاشند که بهترین بازی را از خود نشان دهند اما وضعیت توپ‌ها معضل این روز‌های بازیکنان است.
وی ادامه داد: من با وجود گذشته یک ماه تا کنون نتوانسته‌ام به این توپ‌ها عادت کنم و امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکلات برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.