کد خبر : 122367
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 9:47
-

هاشم‌زاده:به هدفمان در تورنمنت تبریز رسیدیم/ تیم ملی فوتسال با ترکیب کامل‌تری به برزیل می‌رود

هاشم‌زاده:به هدفمان در تورنمنت تبریز رسیدیم/ تیم ملی فوتسال با ترکیب کامل‌تری به برزیل می‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده درباره ارزیابی اش از تورنمنت چهارجانبه تبریز با حضور تیم های ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین گفت: تیم های خوب و مطرحی در این تورنمنت حضور داشتند. ژاپن یکی از مدعیان قهرمانی آسیا و رقیب همیشگی ایران بوده است. اوکراین و بلاروس هم جایگاه خوبی در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم زاده درباره ارزیابی اش از تورنمنت چهارجانبه تبریز با حضور تیم های ایران، بلاروس، ژاپن و اوکراین گفت: تیم های خوب و مطرحی در این تورنمنت حضور داشتند. ژاپن یکی از مدعیان قهرمانی آسیا و رقیب همیشگی ایران بوده است. اوکراین و بلاروس هم جایگاه خوبی در فوتسال اروپا دارند و به تیم ملی ایران کمک کردند تا به اهدافش برسد. تیم ما تقریبا جوان شده بود و نفرات جدید در آن حضور داشتند. نیاز بود تا بازیکنان جدید را در مسابقات رسمی ارزیابی کنیم چون هرچقدر هم تمرین کنیم کیفیت مسابقه را ندارد.

وی تصریح کرد: اهداف ما در تورنمنت تبریز صد درصد محقق شد. جدا از نتیجه و عنوان قهرمانی که خیلی خوب بود، حتی اگر نتیجه نمی گرفتیم اهمیتی نداشت. هدفمان محک زدن بازیکنانی بود که فرصت حضور در تیم ملی را نداشتند. از همین تیم کسانی که ظرفیت و قابلیتش را داشته باشند به تیم اصلی اضافه می شوند.

مربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه بازیکنان این تیم هماهنگی کاملی نداشتند، اظهار کرد: ما فقط هفته ای دو جلسه مفید با این بازیکنان تمرین می کردیم. هماهنگی بازیکنان برای یک تیم جدید زمان زیادی می برد. الان بازیکنان اصلی چشم بسته هم را پیدا می کنند ولی آنها هم زمان زیادی را سپری کردند تا به این سطح برسند. بازیکنان باید مدام در بازی های مختلف بین المللی بازی کنند تا هماهنگ شوند.

هاشم زاده در پاسخ به این سئوال که آیا برای سفر به برزیل و بازی تدارکاتی با تیم ملی این کشور از همین تیم و بازیکنان استفاده می کنید؟ تصریح کرد: برای بازی با برزیل تغییراتی خواهیم داشت و چند نفر کم و زیاد می شوند. به احتمال ۹۰ درصد با تیم کامل تری به برزیل می رویم. بازی با تیم ملی فوتسال برزیل فرصت کمیابی است و شاید هر سال نشود با این تیم بازی کرد. بنابراین با تیم کاملتری به این کشور می رویم.

وی ادامه داد: از تمام بازیکنان تیم در تبریز راضی بودیم ولی کسانی که در تورنمنت تبریز درخشیدند صد درصد در برزیل تیم ملی را همراهی می کنند. احتمالا چند لژیونر هم اضافه می شوند و با تیم کاملتری به برزیل برویم.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا اردوهای تیم ملی تا سفر به برزیل ادامه خواهد داشت؟ گفت: بله از روز سیزدهم مهرماه تمرینات هفتگی ما شروع می شود تا بازیکنان در آمادگی بمانند. برزیل این روزها شرایط خیلی خوبی دارد و حتی آرژانتین را شکست داده است. باید با آمادگی به مصاف این تیم برویم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.