کد خبر : 122390
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 15:04
دسته‌بندی نشده
-

چگونه رضا حیدریان را به سمت درب خروج هل دادند؟/ وقتی به اسطوره فوتسال، مربی تحمیل شد!

چگونه رضا حیدریان را به سمت درب خروج هل دادند؟/ وقتی به اسطوره فوتسال، مربی تحمیل شد!
كميته فني فوتسال پس از انتخاب محمدرضا حيدريان به عنوان سرمربي آينده تيم‌ملي جوانان، در تصميمي عجيب، حكم نداده وي را كنار گذاشته است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اواسط اردیبهشت امسال خبر انتخاب محمدرضا حیدریان به عنوان سرمربی آینده تیم‌ملی جوانان بارقه‌هایی از امید را در میان اهالی فوتسال زنده کرد که بالاخره از اسطوره‌های فوتسال کشور نیز در تیم‌های ملی ایران استفاده می‌شود و این گونه نیست که تیم‌های ملی در انحصار چند مربی خاص قرار گرفته باشد.

اما چند ماهی از این خبر نگذشته بود که خبر غیررسمی جدایی رضا حیدریان از تیم‌ملی به گوش رسید و خبر آمد که کمیته فنی که خود کادر این سرمربی را نیز انتخاب کرده«!» درب خروج را نشان رضا حیدریان داده است چراکه آقای دریبل آسیا، با یکسری از تصمیم‌سازی‌های کمیته فنی مخالفت کرده است.

در باب تصمیم ناگهانی کمیته فنی مبنی بر ادامه دادن کار با علی صانعی، به یکباره شایعاتی مبنی بر اقتصاد مقاومتی فدراسیون، ارتباط بهتر جوان‌ها با صانعی، عدم ارتباطات اجتماعی حیدریان و … مطرح شد اما پیگیری‌ها از اطرافیان رضا حیدریان در عین سکوت او، نشان می‌دهد که سرچشمه انصراف ترابیان از انتخاب این مربی، موضوعی جز انتخاب یکی از مربیان قدیمی فوتسال برای کادر جوانان نمی‌تواند باشد خصوصا که حیدریان هرگز تن به این انتخاب از سوی کمیته فنی نداده و پای حرف خود ایستاده است.

رضا حیدریان که تا چند وقت پیش با حضور در حاشیه تمرینات و بازی‌های تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان خود را آماده تحویل گرفتن کار از صانعی می‌کرد، در عین ناباوری چند وقتی است که دیگر دور بر فدراسیون و تیم‌های ملی پیدایش نیست و با این رفتار جدید به نوعی رفتنش از پستی که نیامده بود را تایید می‌کند.

اسطوره فوتسال ایران به نظر می‌رسد در حالی تبدیل به مهره سوخته از سوی فدراسیون‌نشین‌ها می‌شود که با صداقت پای در رده مربیگری ملی گذاشته اما اکنون باید نظاره کند چه تصمیمی برای او اتخاذ می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.