کد خبر : 122432
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 15:28
دسته‌بندی نشده
-

ناظری مراد دل همه الا ناظم‌الشریعه!

ناظری مراد دل همه الا ناظم‌الشریعه!
مراد ناظری را از سال پیش بیشتر شناختیم که بخصوص در نیم فصل دوم گل های تماشایی می زد و در بازی شهروند مشارکت داشت اما این فصل بدون اغراق فقط به این دلیل در تیم ملی نیست که ناظم الشریعه سرمربی آن است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این بار از شرق استان و از منطقه ای زیبا به نام تیله نو جوانی سر برآورده که چشم هایت در زمین رقابت که به او افتاد، تحسین از پی آن می آید.

مراد ناظری را از سال پیش بیشتر شناختیم که بخصوص در نیم فصل دوم گل های تماشایی می زد و در بازی شهروند مشارکت داشت اما این فصل بدون اغراق فقط به این دلیل در تیم ملی نیست که ناظم الشریعه سرمربی آن است!
هر مربی کج سلیقه ای می تواند توانایی های منحصر به فرد این پسر همه چی تمام را در فوتسال نادیده بگیرد که معجونی از خلاقیت و جسارت است و در چشم برهم زدنی کارش را انجام می دهد.
مراد ناظری گمشده فوتسال مازندران است که پس از وداع ستاره های نامی و پا به سن گذاشتن چند مهره قابل دیگر؛ همه فاکتورهای بدل شدن به یک فوق ستاره را دارد. او می تواند همین قابلیت را در تیم ملی هم خرج کند و در دوره ای که نفرات تیم تکراری و شناخته شده و گهگاه عادی شده اند، طراوت و جذابیت بیاورد.
بازی درخشان مراد مقابل گیتی پسند اصفهان در واقع تداوم چشم نوازی هایش است که هر بازی رشد می کند و به اوج می رسد. این استمرار در خوب بودن لذتی خاص دارد چون دیگر می دانیم حادثه ای نیست بلکه تبلور هر باره استعداد ناب یک گلوگاهی ست که بدون ادا و ادعا بازی می کند و به تیمش نیرو می بخشد.
بازی های خوب مراد بر و بچه های زادگاهش تیله نو را بوجد آورده که می آیند و تنهایش نمی گذارند. آنها هم تمام نداشته های ورزش خود را که با استعدادیابی می تواند دهها مراد از آن یافت، در ساق های پسری می بینند که فوتسال مازندران با گل ها و تکنیک هایش سر ذوق آمده است.
داشتن مراد ناظری برای فوتسال مازندران لازم است بخصوص که خودش ساروی نیست اما شهروند مامن بهترین های استان است و این بهترین نشانه برای نمونه هایی همچون مراد است که در خطه خود جایی برای دیده شدن و معرفی گشتن داشته باشند.
در پیشتازی این روزهای شهروند که دل و جان مان را مرتب صفا می دهد بقیه بازیکنان تیم هم در استاندارد متفاوت خود بازی می کنند و سهم شان محفوظ است اما حتما آنها هم می پذیرند که این ناظری است که مراد دل ها شده.
نویسنده:حسن عبدالهاشم پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

کج سلیقه تر از ناظم الشریعه ؛ پایگاه خبری فوتسال هست که مطلب هر ننه قمری رو توی این سایت چاپ میکنه .

مجتبی چهارشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

با سلام من هم عضو کانال تلگرام تون بودم هم تمام اخبار فوتسال رو از طریق سایتون پیگیری میکنم ولی ولی ولی صد افسوس برای مدیران این سایت برای این مطلبی که گذاشتن فقط میتونم بگم قلمتون چند فروختین!!!!!!!