کد خبر : 122545
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397 - 19:25
دسته‌بندی نشده
-

اهورا خوب دفاع می‌کند/ برخی گیتی‌پسند و من را دوست ندارند/ به دنبال شیطنت هستند

اهورا خوب دفاع می‌کند/ برخی گیتی‌پسند و من را دوست ندارند/ به دنبال شیطنت هستند
سرمربی گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند تغییرات زیادی داشته و از ابتدا در صدر جدول بوده است و برخی گیتی‌پسند و من را دوست ندارند و این اتفاق می‌افتد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک بعد از پیروزی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار داشت: می‌دانستیم اهورا تیمی است که خیلی خوب دفاع می‌کند و از ضد حملات استفاده می‌کند، نیاز بود از اول بازی پرس انجام دهیم و جابجایی سریع داشته باشیم و این کار را انجام دادیم.

وی افزود: احساس می‌کردیم اگر ۲ یا ۳ گل بزنیم اهورا تغییر سیستم می‌دهد و این کار ما را سخت‌تر کرد، بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد؛ بعد از شکست در ساری به ریکاوری فنی نیاز داشتیم، اهورا نیز خیلی خوب و جنگنده بازی کرد و به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص استفاده از گلر دوم گفت: سید‌حسین حسینی نیز گلر با‌کیفیتی است، در بازی اول نیز خیلی خوب دروازه‌بانی کرد؛ امروز از همه ظرفیت تیم استفاده کردم و این اتفاق زمانی می‌افتد که گل‌های زیادی زده باشیم.

لک با اشاره به استفاده از پاور‌پلی بیان داشت: برخی نکات تاکتیکی نیاز دارد در بازی نیز انجام شود تا در بازی‌های سخت از آن استفاده کنیم، می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم اما در ابتدای کار بچه‌ها بی‌دقتی کردند و بعد بازی را در دست گرفتند.

وی در مورد عملکرد جاوید هم تصریح کرد: وقتی یک بازیکن ضربه‌های زیادی می‌زند این اتفاق طبیعی است و ممکن است چند ضربه گل نشود، برای بازیکنانی که به دنبال گلزنی هستند این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص شایعات اخیر هم گفت: این‌ها همه شایعه بود، من هم این‌ها را شنیدم اما نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا ایجاد می‌شود، گیتی‌پسند تغییرات زیادی داشته و از ابتدا در صدر جدول بوده است و برخی گیتی‌پسند و من را دوست ندارند و این اتفاق می‌افتد.

لک در پایان بیان کرد: گیتی‌پسند تیمی است که باید همه ارکان کنار هم باشند تا به قهرمانی برسد، برخی‌ها دنبال شیطنت هستند؛ من در تمرینات با بازیکنان صحبت و تعامل می‌کنم و در تیم تصمیم‌گیری می‌کنم و همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.