کد خبر : 122599
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 13:53
-

روزپیکر: همچنان منتظر عملی شدن وعده های مسوولان هستیم

روزپیکر: همچنان منتظر عملی شدن وعده های مسوولان هستیم
عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان بازی تیمش مقابل پارسیان شهر قدس گفت: بازیکنانم با تمام وجود بازی می کنند اما متاسفانه مسوولان به وعده های خودشان عمل نمی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان بازی تیمش مقابل پارسیان شهر قدس گفت: بازیکنانم با تمام وجود بازی می کنند اما متاسفانه مسوولان به وعده های خودشان عمل نمی کنند.
عباس روزپیکر بیان داشت: بعد از دو هفته شکست در این بازی محکوم به برد بودیم و خدارا شکر به خواسته خودمان رسیدیم .‌
وی گفت: نیمه نخست علاوه بر یک گلی که زدیم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما توپ هایمان گل نشد.
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در ادامه بیان کرد: نیمه دوم تیم حریف آمده بود که گل مساوی را بزند واز ما امتیاز بگیرد اما با ارائه یک بازی بهتر دو گل دیگر زدیم و به پیروزی که نیاز داشتیم دست یافتیم.
روزپیکر اظهار داشت: ما که به احترام هواداران بازی می کنیم اما توقع داریم که مسوولان به فکر بازیکنان ما و قول های که داده اند باشند تا بتوانیم در ادامه بازی های بهتری از خود به نمایش بگذاریم . اگر بگویم که مشکلات روی بازی بازیکنانمان تاثیر ندارد دروغ گفته ام به همین خاطر از مسوولان می خواهم مشکلات ما را حل نمایند.
وی در پایان از دانشور مدیرکل ورزش و جوانان سابق هرمزگان به خاطر حمایتش از تیم آذرخش تشکر کرد و از امیاری مدیر کل جدید ورزش و جوانان خواست که یاری رسان تیم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

دوباره یه برد آوردی و صدات در اومد