کد خبر : 122711
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 16:59
-

زارع:داور مانع پیروزی تیم ما شد

زارع:داور مانع پیروزی تیم ما شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ستاره زارع، جمعه پس از تساوی یک بر یک تیمش افزود: ای کاش بازی خوب هر ۲ تیم با قضاوت ضعیف و دور از انتظار داوران این بازی زیر سئوال نمی رفت. وی اضافه کرد: بازیکنان ما در برابر تیم متمول، نامی نو اصفهان که از چند بازیکن مطرح و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ستاره زارع، جمعه پس از تساوی یک بر یک تیمش افزود: ای کاش بازی خوب هر ۲ تیم با قضاوت ضعیف و دور از انتظار داوران این بازی زیر سئوال نمی رفت.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما در برابر تیم متمول، نامی نو اصفهان که از چند بازیکن مطرح و ملی پوش سود می بُرد، جانانه بازی کردند اما حیف که به حقشان نرسیدند.
سرمربی تیم فجر ادامه داد: در نیمه دوم تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم و توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم و درادامه هم از روی یک ضربه کاشته به گل پیروزی رسیدیم اما در میان ناباوری در حالی که داور اول بازی گل را پذیرفته بود، با جنجال تیم میهمان گل سالم ما را مردود اعلام کردند که جای تعجب داشت.
وی گفت: جنجال بازیکنان و دست اندرکاران تیم حریف و متوقف شدن بازی برای چندین دقیقه و تماس تلفنی مشکوک برخی از همراهان تیم اصفهان، در تغییر رای داور اثرگذار بود و جای تعجب دارد که چرا داور مرا اخراج کرد اما برای بازیکنان و همراهان تیم حریف که جنجال به پاکرده بودند اتفاقی نیفتاد؟
زارع گفت: از بازیکنانم راضی هستم و مبارزه بسیار سختی را در یک میدان نابرابر انجام دادند و به آنها تبریک می گویم.
سرمربی تیم فوتسال فجر گفت: اگر قرار است که تیم های خاصی در بالای جدول قرار گیرند به ما بگویند تا این همه هزینه نکنیم و عطای بازی کردن در لیگ برتر را به لقایش ببخشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.