کد خبر : 122617
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 14:35
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:فوتسال به ناکجاآباد می‌رود/ قصدی برای بازگشت و مربیگری ندارم

شمسایی:فوتسال به ناکجاآباد می‌رود/ قصدی برای بازگشت و مربیگری ندارم
پیشکسوت فوتسال ایران می‌گوید قصدی برای بازگشت به فوتسال ندارد و حضورش در سالن بازی دو تیم لیگ برتری برای تجدید خاطره بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره حضورش در سالن بازی تیم های مقاومت البرز و سوهان قم و شائبه مذاکره اش با تیم سوهان گفت: مدت زیادی بود که فوتسال را حتی از تلویزیون تماشا نکرده بودم. برای زیارت به قم رفته بودم و خواستم با تیم قم هم تجدید خاطره کنم چرا که بسیاری از بازیکنانش شاگرد خودم بوده اند. اصلا بحث حضورم روی نیمکت این تیم مطرح نبوده و با این وضعیت قصدی برای بازگشت به فوتسال ندارم.

وی افزود: در حال حاضر استراحت می کنم و به کارهای شخصی می پردازم. وضعیت اقتصادی در فوتسال خراب است و به این رشته رسیدگی نمی شود. واقعیت فوتسال ما همین است که می بینیم. با شرایط موجود، شاهد سیر نزولی در فوتسال هستیم. بسیاری از تیم ها از نظر فنی و اقتصادی سرحال نیستند و این یک زنگ خطر برای فوتسال است. ممکن است راحت جایگاهمان را در فوتسال دنیا از دست بدهیم.

مربی پیشین تیم تاسیسات دریایی با اشاره به کوچ تعدادی از بازیکنان به کشورهای خارجی از جمله چین، گفت: واقعا جایگاه چین در فوتسال جهان کجاست؟ بازیکنان ما مجبورند به خاطر مسائل مالی راهی این کشورها شوند و انتقادی به آنها وارد نیست. این واقعا درد است و هیچکس هم به آن رسیدگی نمی کند. بازیکنان در فوتسال ایران به خاطر مشکلات مالی دلسرد هستند و فوتسال با ادامه این شرایط به ناکجاآباد می رود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی محمودی جمعه , ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

سلطان و مرد با اعتبار فوتسال…حاج امیر شمسایی دوست داشتنی

نام ... شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

عاشق امیر شمساییم