کد خبر : 122610
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 14:28
-

فرش میزبان زیر پای مس میهمان/طلا پایین آمد، مس اوج گرفت

فرش میزبان زیر پای مس میهمان/طلا پایین آمد، مس اوج گرفت

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران ،از سری مسابقات لیگ برتر در هفته ی ۱۲ دوتیم فرش ارای مشهد و مس سنگون به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی مشهد درحالی اغاز شد که به صورت مستقیم از شبکه ورزش و شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد. این دیدار

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران ،از سری مسابقات لیگ برتر در هفته ی ۱۲ دوتیم فرش ارای مشهد و مس سنگون به مصاف یکدیگر رفتند.
این دیدار از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی مشهد درحالی اغاز شد که به صورت مستقیم از شبکه ورزش و شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد.
این دیدار که در حضور چیزی حدود ۲هزار تماشاگرا برگزار شد ۸ گل در بر داشت که از این تعداد سهم تیم میهمان ۵ گل و سهم مشهدی ها ۳ گل بود.
تیم مس با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و بایک بازی کمتر در رده ی دوم جدول ایستاد تا همزمان با پایین امدن قیمت ارز وطلا، مس روندی صعودی در جدول لیگ داشته باشد.
در این دیدار لاله های نارنجی موفق شدن ۵ گل به ثمر برسانند که با احتساب ۶ گلی که در بازی اخر فصل قبل مقابله فرش ارا به ثمر رسانده بودن در مجموع ۱۱ بار موفق به باز کردن دروازه ی حریف مشهدی شده باشند.
فرش ارایی ها در این مسابقه علاوه بر این که در زمین خودی از حریف عقب بودن حاضر به انجام پاورپلی نشدن و در اکثر اوقات بازی همچنان با سیستم مورد علاقه ی حسن زاده با ارایش چهار’صفر در زمین قرار گرفتن.
در این دیدار حمید احمدی اولین بازی خود را پس از گذارندن دوران مصدومیت برای مس انجام داد که با نمایشی چشم گیر و زدن دوگل خبر از بازگشت باشکوه این بازیکن دارد.
از نکات قابل توجه بازی می توان به محرومیت مسعود محمدی گلر ملی پوش فرش ارا، وهمچنین اخراج محید زارعی در این مسابقه اشاره کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.