کد خبر : 122722
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 17:30
دسته‌بندی نشده
-

کیانفر در امر مدیریت تیم بسیار ضعیف بود/هر هفته یک نفر را برای شکست هایش بهانه می کرد/او با چه مدرکی به من تهمت تبانی زد؟

کیانفر در امر مدیریت تیم بسیار ضعیف بود/هر هفته یک نفر را برای شکست هایش بهانه می کرد/او با چه مدرکی به من تهمت تبانی زد؟
بازیکن مقاومت البرز به شدت علیه کیانفر صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن محمدزاده بازیکن مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار fut5al گفت:مسعود کیانفر به شدت در امر مدیریت تیم ضعیف بود و هر هفته به دنبال مقصر برای باخت های تیم می گشت.ایشان یک هفته هئیت مدیره،یک هفته بازیکنان، یک هفته تدارکات را مقصر باخت معرفی میکرد. آقای کیانفر با چه مدرکی بعد از بازی با تیم پارسیان در رختکن تیم به من و تعدادی از بازیکنان تهمت تبانی زد؟ با چه مدرکی حرف از پول گرفتن من از تیم پارسیان زد؟
این بازیکن افزود: ظرف چند روز آینده از او به کمیته اخلاق شکایت می کنم. چطور این آقا پس از دو سال کار کردن با من توانسته همچین تهمتی به من بزند؟ آقای کیانفر اصلا من بد، شما در همین دوسال گذشته با ابراهیم مسعودی، سعید سروری، علی رحیمی و مرتضی فراهانی مشکلت چه بود؟ شما ضعف مدیریت خود را هر هفته به گردن یک نفر نینداز. آقای کیانفر شما نباید خودتان را پشت سر کسی قایم کنید و دیگران را در مقابل هم قرار دهید.
محمدزاده ادامه داد: من دوسال بازیکن شما بودم هیچوقت حاشیه ای در تیم به وجود نیاوردم و همیشه در خدمت تیم بودم چطور در رختکن میگوید محسن محمد زاده ٢میلیون پول از پارسیان گرفته تا بازی قبل کارت زرد بگیرد و روبروی پارسیان محروم باشد؟کدام عقل سلیمی برای حضور نداشتن یک بازیکن ٢ میلیون تومان به او پول میدهد؟آن هم محسن محمد زاده ای که هیچوقت برای تیمش کم نگذاشت و همیشه با تمام وجود برای تیمش جنگید. اگر تبانی کرده ام مدارک تان را به کمیته ی اخلاق بیاورید و آنها را ثابت کنید. من پیگر شکایتم از آقای کیانفر هستم و هرگز از تهمت هایی که ایشان به من زدند نخواهم گذشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال بد بخت جمعه , ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

سوری الکی سوری نیست ببین چقدر خوب کارش بلد هست اما منتظر باش عزیزم

روزهای سیاه فوتسال با ادمهای کوچک شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

مقاومت البرز و سریال قربانی کردن مربیان و مدیران/چه مسئولی بر عملکرد این باشگاه نظارت دارد؟!

یادداشتی از میلاد فاندر

به گزارش فرتاک ورزشی،باشگاه مقاومت البرز که با بهره گیری از برترین سخت افزار های موجود و به کار گیری امتیازاتی چون:تخصیص ردیف بودجه،جذب سرباز و…در چندین رشته ورزشی نظیر فوتسال،فوتبال،هندبال و…در سطح کشور فعالیت دارد،اما همواره به دلیل به کار گیری نیرو های غیر تخصصی توسط مسئولان سپاه استان البرز در راس این باشگاه به هیچ عنوان عملکرد قابل قبولی در این سال های فعالیتش از خود بروز نداده که نویسنده در ادامه به چرائی آن در چندین سطر اشاره ای خواهد داشت!

فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع)که در عرض چند سال گذشته سرداران زیادی چون:سردار حسینی مطلق،سردار استاد حسینی،سردار مولائی و…را در راس این کرسی به خود دیده است،متاسفانه پس از هر تغییر در راس فرماندهی این کرسی نظامی به فرا خور آن،مسئول معاونت تربیت بدنی آن را نیز تغییر داده اند که می توان به آمد و رفت سرهنگ ده بالائی،سرهنگ صدیق اعلم،شهید عسگری، محمد خالقی، رحیم اسفندیاری راد و…در چند سال گذشته اشاره نمود

پله پله از بالا به پائین تغییرات را شرح / داده تا با توصیفی دقیق به واکاوی شرایط فوتسال باشگاه مقاومت البرز،گل سر سبد این مجموعه و به نوعی پرچم دار ورزش استان البرز در لیگ برتر رسیده و به چگونگی تعییرات درون تیمی و چرائی ضعف در عملکرد چند سال اخیر شان بپردازیم!

کادر فنی فوتسال مقاومت البرز نیز که به تبع تغییرات اشاره شده سرمربیانی چون:فرهاد کشاورز،رضا فلاح زاده،مسعود کیانفر و…را به خود دیده می رود تا با آخرین سرمربی لیست فوق نیز خدا حافظی کند!

تیمی که در چند سال گذشته با تفکرات پوسیده همیشه از مدعیان نخست سقوط به لیگ یک به شمار می رفت،با هدایت مسعود کیانفر دو فصلی است که به میانه جدول آمده و هر از گاهی مدعیانی را نیز متوقف می سازد،اما ظرف یک ماهه گذشته دوباره اسیر حواشی گشته که نقطه اشتراک این حواشی و تغییرات احتمالی پیش رو با جا به جائی های چند سال گذشته رد پای سرپرستی است که گوئی با زمین و زمان دچار مشکل می شود!

ابراهیم سوری که با روی کار آمدن اشتباه سرهنگ عباس صدیق اعلم در معاونت تربیت بدنی سپاه استان به سمت سرپرستی فوتسال این باشگاه بدون هیچ گونه تجربه ورزشی نائل آمد،در نخستین اختلافش در میانه راه با آورنده خود به ورزش حرفه ای دچار مشکل شد و متعاقبا به درگیری با سرمربی فوتبال و فوتسال این باشگاه پرداخت و پس از به حاشیه راندن باشگاه و جدائی یکی پس از دیگری سرمایه های این استان و در نبود نگاه تخصصی در این ارگان نظامی،کماکان به کار خود ادامه داد!

اما با روی کار آمدن رحیم اسفندیاری راد و قبول مسئولیت معاونت تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز و اقدامات فوری و جذب حد اکثری و ابتدائی از سوی ایشان مقاومت البرز در فصل گذشته روز گار آرام هر و چند معمولی را حداقل در فوتسال سپری نمود

اما رسید آن چه نباید می رسید…

تفویض اختیارات کامل در فوتسال به سرپرست از سوی مدیر عامل باشگاه و عدم سر کشی ایشان در تمرینات و اختلافات بر آمده از جاه طلبی ها کار را دوباره به جائی رساند که ظرف یک ماه گذشته انواع و اقسام درگیری ها میان سرپرست و سرمربی تیم گریبان تیم را در حالی گرفته است که تیم روی ریل نتیجه گیری افتاده بود و شاید همین یک مشت نمونه ای باشد برای خروار ها علتی که چرائی قعر نشینی چند سال اخیر باشگاه مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال را نمایان می سازد!

کارشناسان فوتسال استان بر این عقیده اند که برکناری کیانفر از سرمربی گری فوتسال مقاومت به اصرار سرپرست و پذیرفتن آن از سوی مدیر عامل جوان این باشگاه مجددا این ذهنیت را متبادر می سازد که درب ها کماکان روی همان پاشنه می چرخد و در صورت بروز این اتفاق باید به نظاره نشست و دید که آیا واقعا در این استان مسئولی وجود ندارد که به سریال این جا به جا ئی ها و تصمیمات شخصی در یک باشگاه با بودجه دولتی و نظامی خاتمه دهد!

نویسنده: میلاد فاندر