کد خبر : 122834
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 14:12
-

برمشوری: با ۱۰میلیون کارت پایان خدمت گرفتم/ نمی‌دانستم جعلی است

برمشوری: با ۱۰میلیون کارت پایان خدمت گرفتم/ نمی‌دانستم جعلی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میثم برمشوری بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتسال و باشگاه ارژن شیراز به دلیل استفاده از کارت پایان خدمت جعلی از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم شد. برمشوری درباره این اتفاق گفت: واقعاً از جعلی بودن کارت پایان خدمتم تا امسال بی‌خبر بودم. برای من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میثم برمشوری بازیکن پیشین تیم‌ملی فوتسال و باشگاه ارژن شیراز به دلیل استفاده از کارت پایان خدمت جعلی از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم شد.

برمشوری درباره این اتفاق گفت: واقعاً از جعلی بودن کارت پایان خدمتم تا امسال بی‌خبر بودم. برای من جای تعجب دارد چه کسانی پیگیر کارم بودند و زودتر از خودم متوجه جعلی بودن کارت پایان خدمتم شدند و این موضوع را به سازمان لیگ هم اطلاع دادند. حتی وقتی به کارت من ایراد گرفتند، گفتم استعلام آن را بگیرید و از کارت خودم مطمئن بودم. واقعاً دَم آن‌هایی که این همه پیگیر بودند گرم.

«نمی‌دانستی کارت پایان خدمتت جعلی است؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: به خدا نمی‌دانستم. چند سال پیش آشنایی داشتم که ۱۰ میلیون به او پول دادم و کارت پایان خدمت را برای من آورد. دقیقا مثل الان که با پول می‌شود خدمت سربازی را خرید.

برمشوری در مورد مدت محرومیتش از سوی کمیته اخلاق و زمان حضورش در این کمیته، تصریح کرد: هنوز هیچ نامه‌ای به من نداده‌اند اما نامه‌ای به هیئت فوتبال استان فارس داده‌اند تا اطلاع ثانوی محروم هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کارت پایان خدمت جعلی مشکلی برای صدور پاسپورت و همراهی تیم ملی در اردوهای خارجی نداشته، اظهار داشت: خیر! من پاسپورت داشتم و راحت با تیم ملی به سفر می‌رفتم. درست بودن کارت پایان خدمت با پاسپورت است،‌ یعنی وقتی من پاسپورت دارم دیگر کارت پایان خدمتم مشکلی نداشت.

برمشوری در پایان در پاسخ به این پرسش که چند فصل با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ برتر بازی کرده است گفت: فصل کنونی،‌ سال ششمی است که من در لیگ بازی می‌کنم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

لابد احمد شمسم برات کارت گرفته

نام ... شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

اینا اه که تو فوتسال همش ضربه میخورى کاکو میثم برو خودتو درست کن ببین کجاى کارت مشکل داره

نام ... یکشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۶

سلطان برمشوری
مردشور کسایی رو ببره ک حسادتت رو دارن