کد خبر : 122830
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 13:17
-

حسن زاده:بازی با قهرمان آسیا در هر شرایطی دشوار است/ هواداران فرش‌آرا فوتسال را می‌فهمند

حسن زاده:بازی با قهرمان آسیا در هر شرایطی دشوار است/ هواداران فرش‌آرا فوتسال را می‌فهمند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون اظهار کرد: هفته گذشته بازی سنگینی با تیم آذرخش بندرعباس داشتیم و با توجه به اینکه با اتوبوس به مشهد برگشته بودیم، بازیکنانم خسته بودند. وی ادامه داد: همین موضوع باعث شد در نیمه اول شرایط خوبی نداشته باشیم، علاوه بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون اظهار کرد: هفته گذشته بازی سنگینی با تیم آذرخش بندرعباس داشتیم و با توجه به اینکه با اتوبوس به مشهد برگشته بودیم، بازیکنانم خسته بودند.
وی ادامه داد: همین موضوع باعث شد در نیمه اول شرایط خوبی نداشته باشیم، علاوه بر این موضوع، بازی کردن مقابل تیم مس سونگون که قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد باعث شد، نتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: با این حال در نیمه دوم بازیکنان فرش‌آرا کیفیت فنی خود را نشان دادند، نیمه دوم این بازی را به باید به نام تیم فرش‌آرا ثبت کنیم.
حسن‌زاده درباره اعتراض هواداران به باخت تیم فرش‌آرا خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بازی، تماشاگران تیم را تشویق کردند، معتقدم هواداران به خوبی فوتسال را متوجه می‌شوند و از عملکرد بازیکنان در این بازی رضایت کامل داشتند و هیچ گونه اعتراضی صورت نگرفت.
سرمربی تیم فرش‌آرا اظهار کرد: در این بازی، بازیکنان جوانی وارد میدان شدند که متولد ٧٨،٧٩ بودند و نشان دادند در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهندداشت.
وی بیان کرد: بازی مقابل قهرمان آسیا در هر شرایطی دشوار است، بازیکنان در نیمه دوم نشان دادند که در ادامه لیگ حرف ‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.
وی در خصوص مشکلات کار کردن با جوانان گفت: در ابتدای فصل می‌دانستیم کار کردن با جوانان تبعاتی خواهدداشت، با این حال امیدوارم در ادامه لیگ همانند نیمه دوم این بازی به میدان برویم تا شرایط را بهبود بخشیم.
سرمربی تیم فرش‌آرا در خصوص مصدومان تیمش عنوان کرد: سه بازیکن مصدوم در تیم خود داشتیم، بازیکنان جایگزین با غیرت مثال‌زدنی نشان دادند که مقابل هر حریفی می‌توانند نمایش خوبی داشته باشند.
وی در خصوص نبود بازیکن در پست دفاعی در تیمش گفت: از ابتدای فصل این موضوع را به مسئولین باشگاه گفته‌بودم که به بازیکن عقب‌گیر با تجربه نیاز داریم، حساب ویژه‌ای بر روی قدرت بهادری کرده بودیم ولی متاسفانه این بازیکن به لیگ چین پیوست و کار برایمان دشوار شد.
وی در خصوص از دست دادن پنالتی منطقه دوم فرش‌آرا در ثانیه‌های پایانی بازی عنوان کرد: در تمرینات خیلی روی این موضوع کار کرده بودیم، قطعا بازیکنی که پشت پنالتی نقطه دوم ایستاد با دستور کادرفنی بود ولی متاسفانه توپ وارد دروازه نشد و در انتها بازی را واگذار کردیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.