کد خبر : 122737
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 9:51
-

کشاورز:هدف اصلی گیتی پسند، قهرمانی است

کشاورز:هدف اصلی گیتی پسند، قهرمانی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مصاحبه خود پس از بازی با اهورا بهبهان گفت: بازی خوبی بود، به تیم بهبهان خسته نباشید می گویم. کنترل بازی در هر دو نیمه در اختیار ما بود، می توانستیم با گل های بیشتری هم پیروز بازی باشیم و از هوادارانمان نیز که از ما حمایت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مصاحبه خود پس از بازی با اهورا بهبهان گفت: بازی خوبی بود، به تیم بهبهان خسته نباشید می گویم. کنترل بازی در هر دو نیمه در اختیار ما بود، می توانستیم با گل های بیشتری هم پیروز بازی باشیم و از هوادارانمان نیز که از ما حمایت می کنند، تشکر می کنم. داوری بازی هم چند مشکل ریز داشت اما اتفاق خاصی رخ نداد.

وی افزود: به هرحال، در لیگ برد و باخت طبیعی است و نمی توانیم همیشه پیروز باشیم. گاهی اوقات توپ ها گل نمی شود، مثلا در بازی هفته گذشته مقابل شهروند ساری مستحق شکست نبودیم، اما زیبایی فوتسال همین است. به هرحال شرایط خوبی داریم و در صدر جدول ایستاده ایم.

بازیکن تیم گیتی پسند، افزود: هدف اصلی گیتی پسند، قطعا قهرمانی در لیگ فوتسال است و بازیکنان، باشگاه و هواداران همگی برای قهرمانی تلاش خواهند کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.