کد خبر : 122862
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 20:36
دسته‌بندی نشده
-

یک امتیاز سوغات پاسی ها از مشهدالرضا/ تساوی قم در خانه/ رستگاری نفتی ها در ساری/ صدرا کماکان روی دور باخت

یک امتیاز سوغات پاسی ها از مشهدالرضا/ تساوی قم در خانه/ رستگاری نفتی ها در ساری/ صدرا کماکان روی دور باخت
هفته چهارم رقابتهاي ليگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر دیروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

هبلکس رضوی مشهد ۱ – پاس ناجا ۱

گلزنان:
محمدرضا نیک فرجام (مشهد)
رضا آبگون (پاس)

تیم هبلکس رضوی مشهد که تا به این جای رقابت ها موفق به کسب پیروزی نشده بود، عزم خود را جزم کرده بود و آماده کسب اولین سه امتیاز بود. اما سربازان ناجا در خارج از خانه موفق شدند با ارائه یک بازی منطقی و مدیریت شده یک امتیاز ارزشمند را کسب کنند. با رقم خوردن این نتیجه شاگردان دل انگیز در پاس، کماکان در رده دوم جدول باقی ماندند و مشهدی ها نیز نتوانستند جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند و کماکان در حسرت کسب پیروزی در این رقابت ها باقی ماندند.

هایپر شهر شاهین شهر ۳ – شهر صدرا شیراز ۱

گلزنان:
سینا صریحی (شیراز)
مسعود فلاحی ۲ – احسان فیروز پور (شاهین شهر)

تیم شاهین شهر در خانه حریف توانست دست به کار بزرگی بزند و سه امتیاز شیرین را از تیم بحران زده صدرا شیراز دشت کند. شاگردان رستمی در این دیدار کاملا سوار بر بازی بودند و مزد بازی خوب خود را هم گرفتند. وضعیت شیرازی ها اصلا ایده آل نیست و آن ها تنها با کسب یک امتیاز  در انتهای جدول قرار گرفته اند. باید دید واکنش شیرازی ها به کسب این نتایج ضعیف چگونه خواهد بود.

الماس شهر قم ۱ – شهرداری رشت ۱

گلزنان:
علی عباسی (قم)
عرفان عبدالعلی زاده(رشت)

تیم الماس شهر قم که هفته گذشته برابر تیم پاس متحمل شکست سنگینی شده بود، در پی جبران این نتیجه و کسب اولین پیروز خود بود. شهرداری رشت نیز که هفته گذشته در خانه متوقف شده بود به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول بود. این بازی زیبا در نهایت با تقسیم امتیازات برای دو تیم همراه بود. این دومین تساوی پیاپی تیم شهرداری رشت بود. جایگاه این دو تیم در جدول رقابت ها تغییری نکرد و شاگردان ارسلانی در رشت کماکان در صدر جدول و قمی ها نیز همچنان در رده هشتم این گروه قرار دارند.

رسالت مازندران ۱ – نفت امیدیه ۲

گلزنان:
سعید عساکره – حسن حیاتی(امیدیه)
مهران رضاپور(مازندران )

تیم پر مهره رسالت مازندارن در خانه زمین گیر شد. این بازی که به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی با وقفه های مداوم روبرو شده بود در نهایت با شکست یاران ایمان احمدی همراه بود. تیم نفت امیدیه موفق شد در ثانیه های پایانی این دیدار و با بوقوع پیوستن یک اتفاق نادر در فوتسال، سه امتیاز شیرین خارج از خانه را دشت کند و با یک پله صعود خود را به رده سوم جدول برساند.  کسب این پیروزی با چاشنی شانس شیرینی ماندگاری در کام نفتی ها بود.

تیم خالص سازان زنجان در این هفته استراحت داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

لیگ ۱ با امسال ۳ ساله ضعیف ترین لیگ ۱ تاریخ ایرانه