کد خبر : 122879
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 13:20
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: بازی با برزیل لغو شود اعتبارمان زیر سئوال می‌رود/گرانی بلیت به این بازی می ارزد

ترابیان: بازی با برزیل لغو شود اعتبارمان زیر سئوال می‌رود/گرانی بلیت به این بازی می ارزد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید بازی با تیم ملی فوتسال برزیل ارزش هزینه کردن را دارد و در صورت لغو این مسابقه، اعتبار ایران زیر سئوال می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره احتمال لغو سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل به خاطر گرانی هزینه های بلیت گفت: فعلا که چنین چیزی به ما نگفته اند. روند کار را دقیق انجام دادیم. کمیته فنی بازی رفت و برگشت با برزیل را تصویب و فدراسیون فوتبال هم آنرا تایید کرد. حتی این موضوع در شورای برون مرزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بار دوم تایید شد.

وی افزود: شاید بلیت یک مقدار گران شود ولی ارزش این را دارد که با برزیل بازی کنیم. بدون اینکه حتی یک ریال به برزیل بدهیم این تیم سال آینده به ایران می آید و با تیم ملی کشورمان بازی می کند. به هر حال ما تیم سوم جهان هستیم و باید با تیم های همطراز خودمان از جمله برزیل بازی کنیم. نباید این بازی ها را از دست بدهیم وگرنه در نهایت شاید تیم های همسایه ایران به ما گاهی سر بزنند!

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پایان گفت: اگر بازی با برزیل لغو شود ما خیلی چیزها از جمله اعتبارمان را از دست می دهیم. خود برزیلی ها روی این بازی حساب کرده اند و اسپانسر و پخش تلویزیونی هم گرفته اند. ما هم از طریق دبیر کل فدراسیون اعلام کرده بودیم که حتما می آییم. اگر غیر از این باشد اعتبارمان زیر سئوال می رود. باوجود اینکه باید خودم هم در جلسه ای مربوط به گرندپری در برزیل شرکت می کردم، بنده اعلام آمادگی کردم که برای کم شدن تعداد نفرات و کاهش هزینه ها همراه تیم نروم. به فدراسیون هم باید حق بدهیم که از نظر مالی تحت فشار است ولی بحث بازی با برزیل فرق می کند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.