کد خبر : 122868
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 10:09
دسته‌بندی نشده
-

صانعی: تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب است

صانعی: تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب است
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان گفت: تمرینات خوبی را برگزار کرده و تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک درباره وضعیت ملی پوشان پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان گفت:  وضعیت ملی پوشان مطلوب بوده و سه روز در محل بازیها تمرین مناسبی داشتیم. شرایطشان مناسب است و تمام تمرکزمان بر روی شروعی مناسب در اولین بازی است. همانطور که می دانید اولین دیدار همیشه سخت بوده و با توجه به گروهی که در آن قرار گرفته ایم ، باید سعی کنیم بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم.
وی در ادامه در خصوص وضعیت اسکان تیم ملی فوتسال المپیک گفت: وضعیت اسکان متوسط بوده و در دو روز اول بازیکنان و کادر در یک محل حضور داشتیم  و به صورت تیمی تردد می کنیم. محدودیتهایی وجود دارد اما هماهنگی هایی که صورت گرفت خوشبختانه  اتاق کادر از بازیکنان جدا شد و اکنون در شرایط مطلوبی هستیم. وضعیت دهکده بازیها بسیار شلوغ است و چون نمی توان از دهکده خارج شد، نسبت به ادوار گذشته شلوغ تر است و این امر کار تیم ها را کمی دشوار می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک در پایان گفت: امیدواریم با شروع بازیها ،قدم اول را محک برداریم و با موفقیت بازیهای المپیک جوانان را شروع کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

درود بر شما پیروز باشید🌹🌹🌹🎖🎖🎖🎖