کد خبر : 122947
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 15:53
-

کارت‌های زرد و قرمز لحاظ می‌شود/ جذب بازیکن جدید ممنوع است

کارت‌های زرد و قرمز لحاظ می‌شود/ جذب بازیکن جدید ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال ایران قرار است امسال برای اولین بار به صورت پلی آف برگزار شود و هشت تیم برتر جدول به این مرحله راه خواهند یافت. طبق مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ، در مرحله اول پلی آف که هشت تیم حضور دارند، برنده دو مسابقه از سه مسابقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال ایران قرار است امسال برای اولین بار به صورت پلی آف برگزار شود و هشت تیم برتر جدول به این مرحله راه خواهند یافت.

طبق مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ، در مرحله اول پلی آف که هشت تیم حضور دارند، برنده دو مسابقه از سه مسابقه به مرحله بعد راه می یابد. در واقع تیمی که اول میزبان است، این شانس را دارد که دو میزبانی داشته باشد.

در مرحله دوم که شامل ۴ تیم می شود و همچنین فینال هر تیم به جای سه مسابقه، دو دیدار برگزار می کند. این تصمیم به خاطر جلوگیری از طولانی شدن زمان مسابقات و اتمام آن تا ۲۶ اسفند گرفته شده است.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال ضمن اعلام مطلب فوق، در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ها امکان دارد در مرحله پلی آف بازیکن جدید بگیرند؟ گفت: در مرحله پلی آف به هیچ عنوان جابجایی نداریم. تیم ها نمی توانند بازیکن جدید بگیرند و با همان نفراتی بازی خواهند کرد که پیش از فصل و یا در تعطیلات نیم فصل گرفته اند.

سلیمانی درباره اینکه آیا کارتهای زرد و قرمز مرحله مقدماتی در پلی آف لحاظ می شود؟ تاکید کرد: بله؛ تمام کارتها از مراحل قبل در پلی آف لحاظ می شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.