کد خبر : 122964
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 9:51
-

هشدار کمیته فوتسال به مربی – بازیکن‌های لیگ برتر

هشدار کمیته فوتسال به مربی – بازیکن‌های لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حضور همزمان بازیکنان فوتسال در تیم هایشان به عنوان سرمربی یکی از چالش هایی بوده است که طی سالهای گذشته بین این بازیکنان و مسئولان فوتسال مطرح بوده است. وحید شمسایی یکی از شاخص ترین افرادی بود که همزمان با بازی کردن، هدایت تیم هایش را هم بر عهده داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حضور همزمان بازیکنان فوتسال در تیم هایشان به عنوان سرمربی یکی از چالش هایی بوده است که طی سالهای گذشته بین این بازیکنان و مسئولان فوتسال مطرح بوده است.

وحید شمسایی یکی از شاخص ترین افرادی بود که همزمان با بازی کردن، هدایت تیم هایش را هم بر عهده داشت و با همین روش توانست تیم های دبیری و تاسیسات را در لیگ برتر و تیم تاسیسات را در آسیا به عنوان قهرمانی برساند.

در حال حاضر جواد اصغری مقدم همزمان با بازی در تیم سن ایچ ساوه، هدایت این تیم را هم بر عهده دارد. اصغری مقدم پیش از این، همین روش را در تیم دبیری پیاده کرده بود و با این تیم به موفقیت های خوبی هم رسیده بود.

با وجود این کمیته فوتسال به دنبال پایان دادن به روش بازیکن – مربی در لیگ برتر است.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این خصوص گفت: از این به بعد هیچ بازیکنی نمی تواند همزمان سرمربی تیمش هم باشد. اگر ببینیم حتما کارت بازی آن بازیکن ضبط می شود.

وی افزود: به نمایندگان خود در مسابقات این موضوع را اطلاع داده ایم. شخصا هم خودم ناظر مسابقات هستم تا اگر کسی در یک بازی لیگ همزمان مربیگری و بازی کند، کارتش را بگیرند! این قانون و مصوبه هیات رئیسه است؛ یا بازی کردن یا مربیگری!

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه سه شنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۶

سلیمانی همچین کاری نمیتونی بکنی.کور خوندی

عرفان سه شنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

سلیمانی
غلط اضافه میکنی …تو چه میفهمی فوتسال چیه؟
خدا میدونه کی تماشاگرا تو ر تو سالن تیکه پارت کنن …