کد خبر : 123069
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 16:39
-

آبروریزی بزرگ بعد از لغو دیدار ایران و برزیل/ دیگر هیچ اعتباری در دنیای فوتسال نداریم!

آبروریزی بزرگ بعد از لغو دیدار ایران و برزیل/ دیگر هیچ اعتباری در دنیای فوتسال نداریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل آبان در دو دیدار تدارکاتی در برزیل به مصاف این تیم برود. برگزاری این دیدار برای تیم ملی فوتسال کشورمان هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اعتباری بسیار مهم بود اما این دیدار به خاطر مشکلات مالی فدارسیون فوتبال و کمیته فوتسال لغو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل آبان در دو دیدار تدارکاتی در برزیل به مصاف این تیم برود.

برگزاری این دیدار برای تیم ملی فوتسال کشورمان هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اعتباری بسیار مهم بود اما این دیدار به خاطر مشکلات مالی فدارسیون فوتبال و کمیته فوتسال لغو شد.

این در شرایطی است که قرار بود بعد از حضور تیم ملی ایران در برزیل، تیم ملی فوتسال برزیل در فروردین سال آینده به ایران بیاید و دو بازی دوستانه با تیم ایران داشته باشد که این مسئله هم لغو شد. لغو شدن این بازی از لحاظ اعتباری بسیار به ضرر فوتسال ایران تمام شد و عملا دیگر اعتباری در فوتسال جهان نخواهیم داشت و برزیلی‌ها دیگر با ایران بازی دوستانه انجام نمی‌دهند، درست مثل اسپانیا که چند سال پیش بعد از لغو دیدار دوستانه‌اش با ایران توسط ایرانی‌ها دیگر با تیم کشورمان بازی دوستانه انجام نداد.

برزیلی‌ها برای دو بازی دوستانه با ایران کلی هزینه کردند و حتی در شهرهای میزبان این بازی هم کارهای اسپانسری انجام دادند و با شبکه‌های تلویزیونی هم هماهنگی‌های زیادی انجام شده بود.

حالا حضور تیم ملی در تورنمنت قزاقستان و بازی دوستانه با صربستان هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته تا برنامه‌های تیم ملی در سال جاری میلادی روی هوا باشد!

سوال اینجاست که علی کفاشیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال و دارای کرسی در آسیا چرا کاری انجام نمی‌دهد و اعتراضی نمی‌کند؟ چرا کفاشیان نسبت به اتفاقات فوتسال به عنوان رئیس این رشته بی تفاوت است.

با این حساب هم باید بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان را از سرمان بیرون بیاوریم و هم کسب رتبه‌های بزرگ جهانی مانند مقام سوم جام جهانی. خوب است در این شرایط یکی از متوالیان فوتسال ایران پاسخگو باشد و از حق این رشته دفاع کند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.