کد خبر : 123033
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 12:29
-

فخیم :مذاکراتم با تیم اندونزیایی نهایی شده است/به صورت رفاقتی گفته بودم که اگر پیشنهاد خوبی باشد از مس می روم

فخیم :مذاکراتم با تیم اندونزیایی نهایی شده است/به صورت رفاقتی گفته بودم که اگر پیشنهاد خوبی باشد از مس می روم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید کار حضورش در تیم اندونزیایی از طرف آن باشگاه تمام شده است و منتظر پاسخ مس است. فرهاد فخیم درباره اینکه اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس گفته بود فخیم قطعا تا پایان فصل در مس باقی می ماند، گفت: اتفاقا روز گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید کار حضورش در تیم اندونزیایی از طرف آن باشگاه تمام شده است و منتظر پاسخ مس است.

فرهاد فخیم درباره اینکه اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس گفته بود فخیم قطعا تا پایان فصل در مس باقی می ماند، گفت: اتفاقا روز گذشته با تیم اندونزیایی صحبت کردم. از طرف آنها کارم تمام شده است. آنها می خواهند قراردادشان را بعد از پایان این هفته از مسابقات لیگ برتر ایران برایم بفرستند. قرار شد مسئولان باشگاه هم این موضوع را در هیات مدیره مطرح کنند. به احتمال ۹۰ درصد از مس رفتنی هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جدایی از مس در صورت داشتن پیشنهاد خارجی در قراردادش آمده است؟ تاکید کرد: در قرارداد نیامده است ولی من به مدیرعامل و کادر فنی قبلی تیم در ابتدای فصل به صورت رفاقتی گفته بودم که اگر پیشنهاد خوبی باشد از مس می روم. الان هم تمایل دارم به اندونزی بروم چون از نظر مالی برایم خیلی خوب است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.