کد خبر : 123064
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 16:11
-

مربی تیم‌ملی فوتسال باید یکی مثل کی‌روش بود!

مربی تیم‌ملی فوتسال باید یکی مثل کی‌روش بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این اتفاق درحالی رقم خورد که برزیلی‌ها برای میزبانی از ایرانی‌ها پولی را طلب نکرده بودند. واقعیت این است تیم‌ملی فوتسال برزیل معمولا در تدارک بازی‌های دوستانه با کشورهای مختلف به خصوص تیم‌های آسیایی و آفریقایی پول کلانی را طلب می‌کند تا جایی که برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم‌ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این اتفاق درحالی رقم خورد که برزیلی‌ها برای میزبانی از ایرانی‌ها پولی را طلب نکرده بودند. واقعیت این است تیم‌ملی فوتسال برزیل معمولا در تدارک بازی‌های دوستانه با کشورهای مختلف به خصوص تیم‌های آسیایی و آفریقایی پول کلانی را طلب می‌کند تا جایی که برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم‌ملی این کشور در سایه آماده‌سازی نقش درآمدزایی هم دارد.

به واقع قرار بود فدراسیون فوتبال تنها بهای بلیط ملی‌پوشان فوتسال به برزیل را پرداخت کند که با کاهش قیمت دلار در روزهای اخیر کار چندان سختی نبود! اما در نهایت فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت سفر تیم‌ملی فوتسال کشورمان به برزیل را به خاطر مشکلات مالی لغو کند.

لغو این سفر تعجب برزیلی‌ها را هم به همراه داشت. چرا که آنها از مدت‌ها قبل برای برگزاری این دو بازی برنامه‌ریزی کرده بودند و در این باره جلسات متعددی را با اسپانسرها و هم چنین یکی از شبکه‌های تلویزیونی و شهردار شهر میزبان این دو بازی داشتند. برای برزیلی‌ها جای تعجب است که ایران این سفر را لغو کرده است. به این خاطر که همه تیم‌ها به دعوت برزیل پاسخ مثبت می‌دهند به خصوص اگر قرار باشد برای برگزاری بازی هزینه‌ای پرداخت نکنند.

این دو بازی برای تیم‌ملی فوتسال ایران از نظر تجربی بازی‌های خوبی بود و می‌توانست به تیم‌ملی که عنوان سومی جهان را یدک می‌کشد برای کسب عنوان نایب قهرمانی و حتی قهرمانی جهان کمک کند چون همواره برزیل یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

اگر چه فوتسال به اندازه فوتبال برای مردم دارای اهمیت نیست اما این طور نیست که نسبت به تیم‌ملی فوتسال بی‌تفاوت باشند. افتخارآفرینی فوتسال نه به اندازه فوتبال اما برای مردم ارزشمند است و دیدید که چند وقت قبل مردم از قهرمان تیم‌ملی فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا با مربیگری شهرزاد مظفر خوشحال شدند.

شاید برای انجام شدن این سفر، مربی تیم‌ملی فوتسال باید یکی مثل کی روش بود. آن وقت فدراسیون فوتبال هر طوری که شده بود بلیط سفر به برزیل را برای تیم‌ملی فوتسال مهیا می‌کرد. این سفر در حالی لغو شد که کمیته فوتسال تعداد همراهان و حتی اعضای تیم را به حداقل رسانده بود تا فدراسیون فوتبال برای تهیه بلیط‌ها کمتر به زحمت بیافتد اما فدراسیون فوتبال در نهایت با لغو سفر کار آسان‌تر را انجام داد.

خیلی خوب است که فدراسیون فوتبال همه تلاش خودرا به کار گرفته تا همه امکانات را برای تیم‌ملی به منظور قهرمانی در جام ملت‌های آسیا مهیا کند اما در سایه این توجه کم‌توجهی به تیم‌ملی فوتسال نه عقلانی است نه درست. تصویب بودجه ۱۵میلیارد تومانی برای تیم‌ملی فوتبال، لغو سفر تیم‌ملی فوتسال. این حکایت افراط و تفریط است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.