کد خبر : 123020
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 10:14
دسته‌بندی نشده
-

سوپر واکنش ناظم‌الشریعه به لغو مهمترین بازی تیم‌ملی!/ صلاح برگزاری یا عدم برگزاری را فدراسیون فوتبال می‌داند

سوپر واکنش ناظم‌الشریعه به لغو مهمترین بازی تیم‌ملی!/ صلاح برگزاری یا عدم برگزاری را فدراسیون فوتبال می‌داند
سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران به لغو سفر تیمش به برزیل و بازی با تیم ملی این کشور واکنشي عجيب نشان داد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که برنامه ریزی های سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل و بازی با تیم ملی فوتسال این کشور انجام شده بود، فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مشکلات مالی این سفر را لغو کرد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران در این خصوص گفت: ما وظیفه داشتیم برای این بازی برنامه ریزی کنیم و کارمان را انجام دادیم. دیگر صلاح برگزاری یا عدم برگزاری این بازی را فدراسیون فوتبال می داند. حالا باید برای بازی های بعدی تلاش کنیم. ما تورنمنت کاسپین و بازی با صربستان را پیش رو داریم و تمرکزمان روی این بازی هاست.

وی درباره اینکه لغو بازی با برزیل چه تاثیری در برنامه های آماده سازی تیم ملی ایران دارد؟ یادآور شد: باید قبول کنیم بازی با برزیل دیدار مهمی است. برزیل برند فوتسال جهان است. فقط امیدوارم لغو این بازی، سفر برزیلی ها به ایران در فروردین ۹۸ را تحت تاثیر قرار ندهد و حداقل آنها به ایران بیایند.

سرمربی تیم ملی فوتسال  ایران در پاسخ به این سئوال که آیا به جای برزیل، برنامه خاصی برای تیم ملی پیش بینی کرده است؟ تاکید کرد: فعلا که خیر. با لغو بازی با برزیل، فعلا برنامه خاصی نداریم. این هفته تمریناتمان را دنبال می کنیم تا ببینیم چه می شود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.