کد خبر : 123007
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 12:35
-

فوتسال قم در سکوت و بی پولی/از تهدید تا درگیری در اردوی سوهانی‌ها

فوتسال قم در سکوت و بی پولی/از تهدید تا درگیری در اردوی سوهانی‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده لیگ برتری فوتسال قم در سکوت مدیرعامل این تیم و بی‌خبری از حامی مالی خود این هفته آخرین بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند. در حالی که ۱۲ هفته از لیگ برتر فوتسال گذشته، خبرهای ضد و نقیضی از حاشیه این تیم به گوش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نماینده لیگ برتری فوتسال قم در سکوت مدیرعامل این تیم و بی‌خبری از حامی مالی خود این هفته آخرین بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند.

در حالی که ۱۲ هفته از لیگ برتر فوتسال گذشته، خبرهای ضد و نقیضی از حاشیه این تیم به گوش می‌رسد، خبرهایی که آینده فوتسال قم را تهدید و ذهن علاقمندان به این رشته را نگران کرده است و احتمال بروز مشکلاتی در این تیم را می‌دهد.

در شرایطی که نماینده قم در آغاز بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران به دنبال علاقمندی محمد زمرّدی مدیر سوهان محمد سیما قم به فعالیت در فوتسال، از آتلیه‌طهران به سوهان محمد سیما تغییر نام داد و در شروع کار جشن پیراهن باشکوهی برگزار کرد تا قمی‌ها بپذیرند که امسال تیم پرقدرتی در لیگ برتر دارند، ظاهرا همه این اتفاقات چیزی شبیه رویا و به قول برخی مسوولان یک حباب بوده است.

بی‌خبری از زمرّدی و ابهام در تعهدات حامی مالی نماینده قم

معلوم نیست چه قول و قرارهایی بین تصمیم‌ گیرنده‌های این تیم با سوهان محمد سیما گذاشته شده که این تیم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر همواره با مشکلات مالی مواجه بود و حالا چند هفته‌ای است که از محمد زمرّدی مدیر سوهانی‌ها در حاشیه تیم و بازی‌های خانگی نماینده قم خبری نیست.

البته از همان شروع فصل گفته می‌شد سوهان محمد سیما تنها هزینه‌های جاری این تیم مانند مخارج برگزاری بازی‌ها و سفرهای این تیم را تامین می‌کند، به همین دلیل سوهانی‌ها از همان هفته‌های آغازین لیگ بیستم همواره دست به دامان اداره کل ورزش و جوانان، نماینده‌های قم در مجلس و برخی دیگر بودند تا دیگر نیازهای مالی تیم مانند پرداخت دستمزد کادر و بازیکنان را تامین کنند.

از تهدید تا درگیری در اردوی سوهانی‌ها

مشکلات مالی در تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم از همان شروع فصل حاشیه‌ساز بود، بارها تمرینات این تیم به واسطه اعتراض بازیکنان به پرداخت نشدن دستمزدها مورد تاثیر منفی و تهدید به تعطیلی قرار گرفت، مدیر رسانه تیم با هیأت فوتبال قم درگیر شد و برخی بازیکنان تیم رو در روی مدیریت تیم ایستادند، حالا هم چند هفته‌ای است که از محمد زمرّدی خبری نیست و گویا زمرّدی نیز قصد فرار دارد، کاری که در دو دهه اخیر تمام حامیان مالی فوتسال قم انجام داده‌اند و بسیاری از آنها رفیق نیمه راه فوتسال قم بوده‌اند.

سوهان محمد سیما هیأت مدیره دارد؟

سئوال بزرگی که در ذهن فوتسالی‌ها قرار دارد این است که آیا این تیم هیأت مدیره‌ای دارد که این روزها رسول قلی‌زاده به عنوان رئیس هیأت مدیره تیم سوهان محمد سیما قم از سرمربی این تیم با وجود نتایج اخیر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حمایت کرده تا سوهانی‌ها آسوده‌ خاطر در هفته سیزدهم به میدان بروند، اگر این تیم هیأت مدیره دارد پس دیگر اعضای آن چه کسانی هستند و چه زمانی معرفی شده‌اند؟

سکوت معنی‌دار مدیرعامل سوهانی‌ها

این در شرایطی است که رسول قلی‌زاده در میانه راه بازی‌ها جای خود را در مسوولیت مدیرعاملی این تیم به علیرضا دژگامه داد، اما این روزها علیرضا دژگامه مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم، هیچ‌گونه اظهار نظری راجع به نتایج و عملکرد این تیم در لیگ برتر فوتسال نمی‌کند و مشخص نیست این سکوت معنایی دارد یا خیر؟

حتی خبر معرفی یک مربی جدید به عنوان کمک مربی در کادر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیما توسط رسول قلی‌زاده در رسانه‌ها منتشر شده و در شرایطی که از دژگامه خبری در تحولات و نتایج اخیر این تیم خبری نیست، خبر جدایی سه بازیکن این تیم در نیم‌فصل نیز از رئیس هیأت مدیره اطلاع‌رسانی شده است.

در شرایطی که دیدارهای هفته سیزدهم و پایانی نیم‌ فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه نوزدهم مهر ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، تیم سوهان محمد سیما قم باید در میهمانی تیم پائین جدولی پارسیان شهر قدس به میدان برود.

رویارویی سوهان قم با پارسیان قدس در هفته پایانی نیم‌فصل

این دیدار بین تیم‌های هفتم و دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران یعنی تیم رده هفتمی سوهان محمد سیما قم و تیم رده دوازدهمی پارسیان شهر قدس در حالی برگزار می‌شود که سوهانی‌ها از ۱۲ بازی قبل خود ۱۹ امتیاز اندوخته‌اند و پارسیان ۱۰ امتیاز دارد.

سه امتیاز این بازی به واسطه تهدید شدن جایگاه دوم تیم از سوی تیم‌های پائین‌تر اهمیت بسیار زیادی دارد، به ویژه اینکه سوهانی‌ها در سه بازی خارج از خانه اخیر خود سه باخت سنگین متحمل شده‌اند و در هر شکست خود نیز هفت گل خورده‌اند تا آمار عجیب ۲۱ گل در سه میهمانی اخیر مقابل نام این تیم به ثبت برسد و کادر فنی این تیم به ویژه حسین صبوری سرمربی سوهانی‌ها به شدت زیر فشار انتقادات قرار بگیرد.

قلی‌زاده: حسین جان به حواشی اطرافت توجه نکن چون مثل کوه پشتتم

توقف تیم سوهان محمد سیما قم در دیدار خانگی هفته دوازدهم مقابل تیم مقاومت البرز نیز شرایط را برای نماینده قم سخت‌تر کرد و حتی شایعاتی مبنی بر احتمال تغییر در کادر فنی این تیم پیش از پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز به گوش می‌رسید.

با این حال مسوولان تیم سوهان محمد سیما صبوری به خرج دادند و بار دیگر از صبوری حمایت کردند، به طوری که رسول قلی‌زاده رئیس هیأت مدیره این تیم در صفحه شخصی خود به پشتیبانی از سرمربی تیم پرداخته و نوشته: حسین جان به کار ادامه بدهد و به حواشی اطرافت توجه نکن چون مثل کوه پشتتم.

با این اوصاف تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه نوزدهم مهر ماه در دیداری حساس از هفته سیزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم رده دهمی پارسیان شهر قدس به میدان می‌رود تا بلکه به اوضاع خود سر و سامان بدهد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.